    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sytuacja kredyt banku
    Date: Sun, 29 Feb 2004 11:19:12 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > To nie głupota, tylko robienie jaj. No chyba, że wierzysz w moc
    > sprawczą dwóch bywalców grupy, których działalność jest jednak w
    > stanie doprowadzić do upadku. A nie sory, przecież mówiłeś, że tej
    > wielkości bank nie upada. Skoro więc nie upada, to w czym problem, że
    > sobie ktoś jaja porobi?

    Bank by nie upadl - bo zostalby przejety/dokapiitalizowany/pod zarzad
    komisaryczny itp. itd, co nie oznacza, ze wlasciciel nie sracilby kasy lub
    ludzie nie straciliby kasy (zrywajac wczesniej lokaty).
    Pamietasz moze jak BCz utracil plynnosc? To przeciez niedawny przyklad...
    A co do dwoch bywalcow grupy - toz wlasnie dlatego pisze, ze sa niepowazni -
    dlatego, ze jutro bank oglosi wyniki. Niech jakis dziennikarz przeczyta na
    grupe, ze bank upada, skojarzy dwa fakty i napisze "zajebisty" tekst. Co z
    tego, ze to bedzie czystej wody idiotyzm, skoro ludzie wycofaja swoje
    wklady. Kredyt Bank ma tak duzo placowek, ze kilka godzin i.... po banku
    (jego plynnosci).
    A wtedy to sa duze problemy nie tylko dla KB ale dla calego systemu
    bankowego.
    Niestety w takich sprawach trzeba myslec z wyobraznia.
    nie zdradze chyba wielkiej tajemnicy, ale rozne bankowe "sluzby" pbb tez
    monitoruja, bo maja swiadomosc, ze plotka, zrodzona wlasnie tutaj moze sie
    nagle rozserzyc na inne media i w konsekwencji doprowadzic do duzych
    problemow...
    Dlatego Bartol i Tensor. Korzystajac z praktyki drugiej mojej ulubipnej
    grupy - pl.pregierz - rozgrzany do czwerwonosci pret wam w odwlok za takie
    glupie zarty! :P