  • 21. Data: 2004-02-29 10:33:59
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > Ciekawe gdzie uciekna (az cisnie sie na usta bardziej dosadne slowo ;)

    ;-)))

    > jak
    > VBd wprowadzi jakiejs oplaty, hue hue hue. Lukas?

    Wtedy to i lukas nie bedzie miał skrupułów przed podwyższeniem opłat ;-))))
    Już widzę te tragedie ..... że trzeba zapłacić parę złotych za konto, ROTFL ! :)

    --
    W.

  • 22. Data: 2004-02-29 10:39:25
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczynski napisal/a:

    > ROTFL!!! To by prokuratura miała ubaw. :))

    Rozumiem, że tylko dlatego, że Tensor nie jest wypłacalny, bo siedzi w
    kredycie itp. - ale gdyby napisał ten tekst na zamówienie np. konkurenjci?

    > Co gorsza - po publikacji wyników mogłoby się okazać, że tensor
    > niczego nie podważał, bo wiarygodność tak jakby sama poszła na
    > księżyc ;]]

    ja wiem, że to co napisze Tensor trafi do mniejszej liczby odbiorców, w
    dodatku bardziej krytycznych niż na przykład, gdyby to zrobiła prasa. Ale
    zauważ, że nawet Agora nie robi takich numerów np. Solorzowi - bo to materia
    niezwykle delikatna (już przed wojną ukuto powiedzenie o "samosprawdzającej
    się przepowiedni", gdy jakaś gazeta w Stanach opisała rzekomo trudną
    sytuację w banku, który po tej publikacji rzeczywiście wpadł w kłopoty i
    upadł).
    Uważam, że takie teksty jak wypisuje Tensor trzeba podpisywać imieniem i
    nazwiskiem i brać za nie odpowiedzialność, to nie jest gadka "u cioci na
    imieninach" że na trzecim straganie od lewej baba ma nieświeże ogórki.

    Co do testu wiarygodności i to że poszła "na księżyc" - to jej miernikiem
    może być na przykład wartość lokat zerwanych na początku marca br. z
    uwzględnieniem przeciętnej, trendu i sezonowości.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 23. Data: 2004-02-29 12:47:45
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 29 Feb 2004 00:39:57 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >Chyba 1000 ale to zależy od klienta. Może się sypnąć ich system jak ludzie
    >zaczną natychmiast wypłacać. Ja radzę zrobić to w nocy i jak najwcześniej. W
    >niedzielę rana będzie pewno wielka panika i może być już za póżno.
    >Na gwarancjach zawsze stracisz.

    Rob sobie jaja, rob. Historia zna przypadki pierdykniecia banku z
    powodu masowego wyplacania przez zaniepokojonych klientow.
    Podchwyci Cię jakis Superexpress, Fakt czy inna Uwaga, i tylko czekac,
    az zapuka do Twych drzwi syndyk, zebys natychmiast wyskakiwal z
    calosci super-hiper-oplacalnego-jedynego-takiego-na-rynku kredytu
    Ekstralokum :-)))

    G.

  • 24. Data: 2004-02-29 13:17:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > az zapuka do Twych drzwi syndyk, zebys natychmiast wyskakiwal z
    > calosci super-hiper-oplacalnego-jedynego-takiego-na-rynku kredytu

    Swoja droga, jakbysmy sie tu w klilku zmowili, wykorzystali media itp,
    uderzyli w jakis weekend czy cos... ;) Oczywiscie zaatakowali jakis bank
    gieldowy.
    Czyli - czekam na oferty od inwestora z Wysp Dziewiczych itp ;) ROTFL

  • 25. Data: 2004-02-29 13:26:43
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Swoja droga, jakbysmy sie tu w klilku zmowili, wykorzystali media itp,
    > uderzyli w jakis weekend czy cos... ;)

    No. Jakby co, to ja mogę zebrać jakąś ekipę w Poznaniu, znajdzie się
    kilku chętnych, by 'wykopać' ten bank ;-))))
    --
    luzyta

  • 26. Data: 2004-02-29 13:49:21
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 29 Feb 2004 14:17:12 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >gieldowy.
    >Czyli - czekam na oferty od inwestora z Wysp Dziewiczych itp ;) ROTFL

    Trzeba by tylko sprawdzic, czy PL nie ma z Wyspami Dziewiczymi umowy o
    ekstradycji :-)

    G.

  • 27. Data: 2004-02-29 14:20:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> wrote:
    > No. Jakby co, to ja mogę zebrać jakąś ekipę w Poznaniu, znajdzie się
    > kilku chętnych, by 'wykopać' ten bank ;-))))

    No - niekoniecznie ten bank :) Chodzi o jakis notowany na gieldzie... :D

  • 28. Data: 2004-02-29 14:21:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Trzeba by tylko sprawdzic, czy PL nie ma z Wyspami Dziewiczymi umowy o
    > ekstradycji :-)

    Ano :) A moze Bialorus? Albo moze "poszukajmy" przodkow po kadzieli i akcje
    przeprowadzimy z Izraela? Nie do wyjecia bedziemy :P

  • 29. Data: 2004-02-29 14:31:11
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No - niekoniecznie ten bank :) Chodzi o jakis notowany na gieldzie... :D

    No - naprawdę nie ma sprawy :), chętnie wezmę udział w takim
    eskperymencie. Przecież i tak banków mamy zbyt wiele :P

    > Chodzi o jakis notowany na gieldzie... :D

    Jakiś... konkretny...? ;-)

    --
    luzyta

  • 30. Data: 2004-02-29 14:59:12
    Od: t...@p...onet.pl

    > Dlatego Bartol i Tensor. Korzystajac z praktyki drugiej mojej ulubipnej
    > grupy - pl.pregierz - rozgrzany do czwerwonosci pret wam w odwlok za takie
    > glupie zarty! :P

    Amra. Ty najpierw dokładnie przeczytaj co napisałem w pierwszym poście -
    szczególnie o godzinie upadku - a dopiero potem mów o pręcie w odwłok.

    Pozdrowienia Tensor1

    PS. Nikt, ale to nikt o zdrowych zmysłach informację, że bank upada o godzinie
    podanej z dokładnością do sekund nie może potraktować jako wiarygodnej.
    Zrobiłem jednak ten kawał, bo mam już dość niektórych całkowicie panikarskich
    informacji i różnych tego typu bzdur Bartola. Niech on się martwi o inne banki,
    których główni udziałowcy mają ogromne straty liczone w miliardach EURO. Jak na
    razie praktyczny właściciel KB (belgowie) stoi bardzo dobrze. I jeszcze jedno
    dziwię się trochę Tobie, że nie zauważyłeś tej godziny, która była przecież
    ewidentną wskazówką (dokładnie przeze mnie przemyślaną) o bezsensowności
    wiadomości. Ale rozumiem "kac poranno-środkowodniowy".