  • 1. Data: 2004-02-28 21:07:18
    Temat: sytuacja kredyt banku
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    wiecie cos? czy to tylko plotki?

    Marcin

  • 2. Data: 2004-02-28 21:53:04
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Jackowski napisał:
    > wiecie cos? czy to tylko plotki?

    Spoko. Mial pierdyknac w styczniu, ale jakos sie przeslizgal. Coz, co
    sie odwlecze, to nie uciecze.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-02-28 21:54:17
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Spoko. Mial pierdyknac w styczniu, ale jakos sie przeslizgal. Coz, co
    > sie odwlecze, to nie uciecze.

    mozesz rozwinac mysl? czy mozliwe ze stanie sie to z dniem 1 marca?

    Marcin

  • 4. Data: 2004-02-28 21:56:08
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:
    > Spoko. Mial pierdyknac w styczniu, ale jakos sie przeslizgal. Coz, co
    > sie odwlecze, to nie uciecze.

    Hehehe, dobre ;-)))

  • 5. Data: 2004-02-28 22:05:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > mozesz rozwinac mysl? czy mozliwe ze stanie sie to z dniem 1 marca?

    Tu nie ma co rozwijac. Pierdyknie jak nic. Ale oczywiste jest, ze lepiej
    sie pada pod koniec miesiaca, niz na poczatku.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-02-28 22:57:59
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tu nie ma co rozwijac. Pierdyknie jak nic. Ale oczywiste jest, ze lepiej
    > sie pada pod koniec miesiaca, niz na poczatku.
    >
    > Bartol

    Z pewnego źródła słyszałem, że pierdyknie w poniedziałek o godz. 9:34:20. Radzę
    wszystkim co mają tam lokaty ustawić się już w kolejkach. Do chwili
    pierdyknięcia będzie można zerwać i wypłacić. A potem dopiero 90% po miesiącu.
    Szybko należy się także udać do bankomatów. Jeżeli możliwe to jeszcze dzisiaj..
    Tensor1

    PS. Wielkie dzięki dla Bartola. Miał szybciej informacje niz ja.

  • 7. Data: 2004-02-28 23:25:49
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    miesiącu.
    > Szybko należy się także udać do bankomatów. Jeżeli możliwe to jeszcze

    uh, czyli jednak sie potwierdza :((((
    a jakie sa limity wyplat z bankomatow KB?
    jak to jest z gwarancjami fundusz bankowego?

    Marcin

  • 8. Data: 2004-02-28 23:39:57
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > uh, czyli jednak sie potwierdza :((((
    > a jakie sa limity wyplat z bankomatow KB?
    > jak to jest z gwarancjami fundusz bankowego?

    Chyba 1000 ale to zależy od klienta. Może się sypnąć ich system jak ludzie
    zaczną natychmiast wypłacać. Ja radzę zrobić to w nocy i jak najwcześniej. W
    niedzielę rana będzie pewno wielka panika i może być już za póżno.
    Na gwarancjach zawsze stracisz.

  • 9. Data: 2004-02-28 23:50:32
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > zaczną natychmiast wypłacać. Ja radzę zrobić to w nocy i jak najwcześniej.
    > niedzielę rana będzie pewno wielka panika i może być już za póżno.
    > Na gwarancjach zawsze stracisz.

    heh, juz pewnie nie ma zadnego "pelnego" bankomatu KB :(
    jest jakis oddzial KB, ktory dziala w niedziele?

    a nie wiesz czy poniedzialkowe (poranne) przelewy jeszcze zdaza pojsc?

    Marcin

  • 10. Data: 2004-02-29 08:28:37
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > wiecie cos? czy to tylko plotki?

    Tak przy okazji, to pozdrowienia juz z SSE ;)

    --
    Krzysiek, Krakow