  • 1. Data: 2007-03-26 16:37:37
    Temat: Citi - potwierdzenie wykonania przelewu z systemu bankowości internetowej bez opłat?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Po raz kolejny z sukcesem reklamowałem (jak najbardziej zgodną z tabelą
    opłat i prowizji) opłatę za wydanie potwierdzenie przelewu wykonanego z
    systemu bankowości internetowej.

    Jak zwykle powołałem się na brak możliwości uzyskania takiego
    potwierdzenia z ich systemu bankowości internetowej.

    Zastanawiam się dlaczego za te potwierdzenia cały czas jest pobierana
    opłata, skoro bank takie reklamacje (by default) uznaje?

    Czy ma ktoś jakiś pomysł?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-03-26 16:48:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.03.2007 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał/a:
    > Zastanawiam się dlaczego za te potwierdzenia cały czas jest pobierana
    > opłata, skoro bank takie reklamacje (by default) uznaje?
    >
    > Czy ma ktoś jakiś pomysł?

    Dlatego, że reklamację składa promil klientów, zapewne. Reszta płaci.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/