  • 1. Data: 2005-08-23 21:23:47
    Temat: średnie oprocentowanie lokat dane historyczne
    Od: ala <a...@w...pl>

    Witam,

    Robię sobie takie zestawienia rentowności różnych funduszy
    w dłuższym okresie i chciałbym to porównać z oprocentowaniem
    lokat bankowych w tym samym czasie.
    Np. jakie było średnie roczne oprocentowanie lokat 1993-2005
    (dane w kwartalnych odstępach)
    Dane historyczne o inflacji juz znalzłem ale tego nijak nie
    moge się doszukać.

    pozdrawiam,
    Ala

  • 2. Data: 2005-08-24 05:09:43
    Od: trainer <t...@p...org>

    ala wrote:

    > Np. jakie byĹ?o Ĺ?rednie roczne oprocentowanie lokat 1993-2005
    > (dane w kwartalnych odstÄ?pach)
    > Dane historyczne o inflacji juz znalzĹ?em ale tego nijak nie
    > moge siÄ? doszukaÄ?.

    powinno być w rocznikach statystycznych,
    nie wiem do czego ci to potrzebne, RS będzie dobry do pracy mgr, z tego
    co pamietam, to pokazywał nawet widełki od- do- ale niestety nie
    zawierał mbanku, który to od listopada 2000 dawał 16,50% a vista.
    Więc dla własnych zastosowań rocznik już nie jest tak dobry.
    BTW, Mbank publikuje historię swojego oprocentowania na stronach.

    pozdro
    trainer

  • 3. Data: 2005-08-24 10:02:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > (dane w kwartalnych odstępach)
    > Dane historyczne o inflacji juz znalzłem ale tego nijak nie

    Chyba trzeba zakupic kod do Rzepowego archiwum i tam szukac

  • 4. Data: 2005-08-25 11:40:03
    Od: ala <a...@w...pl>

    trainer wrote:
    > Więc dla własnych zastosowań rocznik już nie jest tak dobry.
    > BTW, Mbank publikuje historię swojego oprocentowania na stronach.

    Jakoś nie mogę się doszukać na stronach mbanku tej ichniej historii.
    A te roczniki statystyczne to gdzie są ?

    pozdrawiam,
    Ala

  • 5. Data: 2005-08-25 11:42:27
    Od: ala <a...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Chyba trzeba zakupic kod do Rzepowego archiwum i tam szukac

    dzięki spróbuję

    pozdrawiam,
    Ala

  • 6. Data: 2005-08-25 15:57:29
    Od: trainer <t...@p...org>

    ala wrote:

    > JakoĹ? nie mogÄ? siÄ? doszukaÄ? na stronach mbanku tej ichniej historii.

    Dziewczyno!!
    strona główna -> oprocentowanie -> na dole jest historia oprocentowania!
    2 kliknięcia
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/historia.html
    daleko to my nie zajedziemy z taką rzutkością w działaniu.

    > A te roczniki statystyczne to gdzie sÄ? ?

    ja widziałem w formie książkowej, ale część danych jest publikowana w
    necie (nie wiem czy to o bankach) stat.gov.pl czy jakoś tak

    trainer

  • 7. Data: 2005-08-28 14:06:24
    Od: ala <a...@w...pl>

    trainer wrote: