    Date: Wed, 24 Aug 2005 07:09:43 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: średnie oprocentowanie lokat dane historyczne

    ala wrote:

    > Np. jakie byĹ?o Ĺ?rednie roczne oprocentowanie lokat 1993-2005
    > (dane w kwartalnych odstÄ?pach)
    > Dane historyczne o inflacji juz znalzĹ?em ale tego nijak nie
    > moge siÄ? doszukaÄ?.

    powinno być w rocznikach statystycznych,
    nie wiem do czego ci to potrzebne, RS będzie dobry do pracy mgr, z tego
    co pamietam, to pokazywał nawet widełki od- do- ale niestety nie
    zawierał mbanku, który to od listopada 2000 dawał 16,50% a vista.
    Więc dla własnych zastosowań rocznik już nie jest tak dobry.
    BTW, Mbank publikuje historię swojego oprocentowania na stronach.

    pozdro
    trainer