  • 1. Data: 2005-08-23 22:43:11
    Temat: Karta kredytowa
    Od: coredump <n...@s...pl>

    Witam,
    mam pytanie, czy mam szansę otrzymać w jakimś banku kartę kredytową przy
    nastepujących warunkach:

    - ukończone 20 lat
    - nieuregulowany stosunek do służby wojskowej
    - umowa - zlecenie, dochody ok. 800 zł netto (czasem więcej)
    - osoba ucząca się (ale NIE student)

    Oczywiście przy umowie-zlecenie w grę wchodzi jedynie kk pod
    lokatę/zastaw. Wiem o dwóch bankach, które wydają kk zabezpieczając się
    w ten sposób, ale:

    - w MultiBanku wymagane ukończone 21 lat
    - w BPH wymagane ukończone 25 lat

    + ew. inne wymagania, których nie spełniam (stosunek do służby wojskowej
    też jest wymagany, ale podobno idzie to obejść - bank ma w końcu
    zabezpieczenie - lokatę).

    Czy mam szansę otrzymać w jakimkolwiek innym banku kk? Czy jakieś inne
    banki, poza Multi i BPH wydają kk pod lokatę/zastaw? Czy jest dla nich
    jakaś alternatywa?

    PS. Nie ukrywam, że zależałoby mi na wypukłej karcie ;) Stąd oferta
    MultiBanku wydaje mi się w porządku, szczególnie, że do BPH mam jakoś
    uraz ;P

    --
    JA

  • 2. Data: 2005-08-24 06:29:56
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    coredump napisał(a):

    > PS. Nie ukrywam, że zależałoby mi na wypukłej karcie ;) Stąd oferta
    > MultiBanku wydaje mi się w porządku, szczególnie, że do BPH mam jakoś
    > uraz ;P

    Coz ja mam KK Multi, ktora to raz dziala, raz nie. Bank przez dlugi czas
    umywal rece twierdzac, ze u nich wszystko jest OK. Dopiero jak zrobilem
    awanture to laskawie zobowiazali sie wymienic bezplatnie karte na inna
    (byc moze jest jakas wada fizyczna). Na razie wymieniaja, ale czy bedzie
    dzialac to nie wiem (takie cyrki z autoryzacja sa od niedawna, mniej
    wiecej od troche ponad miesiaca, ale ostatnio to juz nigdzie nie dalo
    sie tym zaplacic). Nie musze chyba dodawac, ze to bardzo niemile uczucie
    gdy przychodzi ODMOWA autoryzacji, pomimo srodkow na karcie (ludzie sie
    dziwnie patrza, a czlowiek sie dosyc denerwuje).

    Poza tym w pewnym momencie SAMO wlaczylo mi sie "gwarancja splaty
    zadluzenia" - w umowie oczywiscie zaznyczlem, ze tego nie chce, przez
    pierwsze dni uzytkowania karty ta opcja aktywna nie byla, wiec
    aktywowala sie sama. Dalo sie to wylaczyc, nie mniej nikt nie wiedzial
    czemu tak sie stalo (podobnie jak i nikt nie wie czemu przestala mi
    dzialac karta i kazdy zwala wine na inna strone : bank na polcard,
    polcard na bank).

    Reasumujac : NIE POLECAM KK Multi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-24 08:25:57
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:deh45e$5tu$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Mithos napisał:

    > Poza tym w pewnym momencie SAMO wlaczylo mi sie "gwarancja splaty
    > zadluzenia" - w umowie oczywiscie zaznyczlem, ze tego nie chce, przez

    Biorą przykład od "najlepszych" (bzwbk) ? ;-)

    --
    S pozdravem,
    August