  • 1. Data: 2005-08-23 17:21:57
    Temat: [kredyt mieszkaniowy] W ktorym banku na takich warunkach?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos mi moze pomoc z wyborem banku w ktorym zaciagnac kredyt
    mieszkaniowy?
    Szukam banku ktory:
    - toleruje umowe o dzielo (staly plynny dochod od kilku lat)
    - umozliwia wrzucenie na poczet kredytu oplaty na remont mieszkania
    - nie wymaga wplaty poczatkowej.

    Jezeli ktos wie ktory z bankow udziela kredytow na takich warunkach prosze o
    info.

    Dziekuje bardzo
    Tomek

  • 2. Data: 2005-08-28 08:07:29
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2005 19:21:57 +0200, Tomek <t...@w...pl> napisał:

> [...]
    > - nie wymaga wplaty poczatkowej.
    >
    > Jezeli ktos wie ktory z bankow udziela kredytow na takich warunkach

    Trochę mało szczegółów. Popatrz na GE Money, Millenium, PTF