  • 1. Data: 2002-01-14 18:20:41
    Temat: sprzedaz na raty - jaki bank
    Od: Michał Łodziński <m...@i...pl>

    Zajmuję się sprzedażą komputerów. Posiadam firmę zarejestrowaną na swój
    adres zamieszkania. Ostatnio kilka osób pytało mnie o możliwość dokonania
    zakupów na raty. Myślałem, że nie będzie z tym jakichkolwiek problemów.
    Okazało się jednak że banki (Lucas, AIG) nie chcą podpisywać umów z firmami
    mającymi siedzibę w mieszkaniu właściciela. I tu dwa pytania:

    1. Czemu słuzy ten warunek? Przeciez kredyt bierze mój klient, na warunkach
    banki, ja jestem tylko pośrednikiem.

    2. Czy znacie banki nie stawiające takiego warunku?

    --
    Michał Łodziński

  • 2. Data: 2002-01-17 08:22:16
    Temat: Re: sprzedaz na raty - jaki bank
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Jan 2002 19:20:41 +0100, Michał Łodziński <m...@i...pl>
    wrote:

    >2. Czy znacie banki nie stawiające takiego warunku?

    Kredyt Bank i system ratalny ŻAGIEL.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)