  • 1. Data: 2002-01-14 16:00:53
    Temat: Mamy ubezpieczenie kart w Fortisie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    dostałem mail z Fortisa - mamy ubezpieczenie kart na -24 i -3 godziny i to
    za darmo! Tak trzymac - zeby jeszcze bezprowizyjnego MC wprowadzili ;-))
    *** blad ***

    dla leniwych (jest w "aktualnosciach"):
    ubezpieczenie do kart VISA Classic i VISA Electron.
    Ubezpieczenie jest bezpłatne i obejmuje wszystkie
    karty VISA Classic i Electron wydane przez Fortis Bank Polska SA.
    Ubezpieczenie jest ważne na całym świecie, 24 godziny na dobę, 365 dni w
    roku.
    Opis ubezpieczenia:
    - VISA Classic: dokonanie nieuprawnionych transakcji w związku z
    zagubieniem, kradzieżą lub rabunkiem karty, bez użycia kodu PIN, oraz
    dokonanie transakcji z użyciem kodu PIN przez osoby trzecie, które weszły w
    jego posiadanie w wyniku kradzieży lub rabunku, na 24 godziny przed
    zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia : 3000 zł

    - VISA Electron: dokonanie nieuprawnionych transakcji w związku z
    zagubieniem, kradzieżą lub rabunkiem karty, bez użycia kodu PIN, na 3
    godziny przed zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia 2500 zł.

    Informacje na temat ubezpieczenia wraz z wyciągiem z warunków ubezpieczenia
    są dostępne na stronach www.fortisbank.com.pl i w Aktualnościach w
    systemie
    Pl@net.

  • 2. Data: 2002-01-15 06:38:02
    Temat: Re: Mamy ubezpieczenie kart w Fortisie
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > jego posiadanie w wyniku kradzieży lub rabunku, na 24 godziny przed
    > zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia : 3000 zł

    No to co- mamy pierwszą kartę z ubezpieczeniem transakcji dokonanych przy użyciu
    PIN :-)
    Brawo- czekamy na inne banki.
    Coraz bardziej zaczyna mi się ten Fortis podobać.

    > - VISA Electron: dokonanie nieuprawnionych transakcji w związku z
    > zagubieniem, kradzieżą lub rabunkiem karty, bez użycia kodu PIN, na 3
    > godziny przed zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia 2500 zł.

    3 godziny, to tylko 3 godziny- i tak dobrze, że nie kasują tak jak Pekao.
    A swoją drogą to sprytne posuniecie.
    Przecież transakcje dokonywane VC z użyciem pin należą do rzadkości i tam
    właśnie ubezpieczają te z uzyciem pinu.
    Natomiast tam gdzie to faktycznie może się okazać pożyteczne -VE- niestety nic z
    tego :-)
    No ale lepszy rydz niż nic.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-15 07:25:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 15, 2002 at 07:38:02AM +0100, Grzegorz wrote:

    > No to co- mamy pierwszą kartę z ubezpieczeniem transakcji dokonanych przy użyciu
    > PIN :-)
    > Brawo- czekamy na inne banki.
    > Coraz bardziej zaczyna mi się ten Fortis podobać.

    Tia, suma ubezpieczenia 3kzl.

    Chociaz - jaki jesli limit na wyplaty gotowkowe na fortisa? Bo pinu i
    tak na bezgotowkowych na classicu nie beda sprawdzac.

    A i tak najlepsza jest karta bezpinowa ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-16 12:23:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tia, suma ubezpieczenia 3kzl.

    Wojtek, czy Ty mi musisz wszystko obrzydzić ;-) ?
    No dobra moze to i mało, ale jak złodzieje robią małe transakcje, to może zdążę
    zastrzec, zanim suma przekroczy 3kzł ;-).
    Grzegorz