  • 1. Data: 2002-01-14 17:16:25
    Temat: Kto mnie wprowadzi do Inteligo?
    Od: Stefan Brock <b...@s...put.poznan.pl>

  • 2. Data: 2002-01-14 17:36:43
    Temat: Re: Kto mnie wprowadzi do Inteligo?
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-01-14 17:56:37
    Temat: czytaj :) ##
    Od: "tomasz p." <n...@w...pl>

  • 4. Data: 2002-01-14 22:16:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan Brock"
    <b...@s...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    news:3C431269.EE251F55@sol.put.poznan.pl...
    > Ktos potrzebuje 50 zł?
    > Czekam na e-mail.
    >
    > Stefan
    > -

    A to ta promocja jeszcze trwa ? do kiedy ?.
    Wydwało mi się że już sie skończyła a w ogóle to
    podobno objeła pierwsze tysiąc osób. Jak to jest ?

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-14 22:34:06
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > A to ta promocja jeszcze trwa ? do kiedy ?.
    > Wydwało mi się że już sie skończyła a w ogóle to
    > podobno objeła pierwsze tysiąc osób. Jak to jest ?

    To kolega nie w temacie jest ;)
    I edycja 1000 osób
    II edycja 2000 osób
    III edycja 4000 osób

    Przypuszczam że IV będzie miała 8000 Zeby było komputerowo :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-01-15 07:40:26
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Stefan Brock" <b...@s...put.poznan.pl>
    (news:3C431269.EE251F55@sol.put.poznan.pl):
    > Ktos potrzebuje 50 zł?
    > Czekam na e-mail.

    ale już chyba koniec tej promocji?

  • 7. Data: 2002-01-15 09:01:44
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Stefan Brock" <b...@s...put.poznan.pl> napisał w wiadomości
    > Ktos potrzebuje 50 zł?
    > Czekam na e-mail.
    >
    > Stefan

    czy to jeszcze aktualne ?
    mam już 7 poleconych - poszukuję jeszcze 3

    oferuję dodatkowo 20 zł z mojego 50 zł

    co ty na to ?

  • 8. Data: 2002-01-15 09:03:14
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Stefan Brock" <b...@s...put.poznan.pl>
    > (news:3C431269.EE251F55@sol.put.poznan.pl):
    >
    > ale już chyba koniec tej promocji?

    promocja jeszcze trwa

    jełsi nie masz konta to zapisz się z mojego linka

    mam już 7 poleconych - poszukuję jeszcze 3

    oferuję dodatkowo 20 zł z mojego 50 zł

    co ty na to ?

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGMC81AB
    6B4

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=MGMC81AB
    6B4

    Piotr Orzechowski

  • 9. Data: 2002-01-15 17:46:24
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > oferuję dodatkowo 20 zł z mojego 50 zł
    >
    > co ty na to ?

    Niepotrzebnie
    wystarczy wprowadzic osoby ze swojej rodziny
    ja tak zrobilem i mam dodatkowo 3*po 10 osob do wprowadzenia.
    Poprostu sam ich wprowadzam w inteligo, oraz sam wplacam im kase na konta tzn.
    3650 zl., zeby po 1 dniu naliczyli im 1 zl z odsetek, a wtedy w ciagu 7 dni
    dopisuje 50 zl. Nastepnie sam pobieram te kase i daje osobie ktora
    wprowadzilem. Zaznaczam ze ta osoba nie musi miec nawet swojego e-maila,
    wystarczy zeby podpisala umowe i podala mi swoj nr konta, karte i karte kodow,
    ja robie reszte. Dzieki temu zarobilem juz grubo ponad 500 zl. Gdzie ja bym tak
    zarobil inwestujac 3650 zl. i przerzucajac z konta na konto. To najlepsza
    inwestycja. Polecam.

  • 10. Data: 2002-01-16 08:03:14
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

> [...]
    bym tak
    > zarobil inwestujac 3650 zl. i przerzucajac z konta na konto. To najlepsza

    :( niestety nie mam aż tak dużej rodziny - poza tym mieszka daleko ode mnie,
    a samodzielnie nie umieliby aktywować konta i karty

    poza tym , chcę, żeby inteligo , skoro płaci też coś z tego miało

    brakuje mi jeszcze tylko 2 osób i będzie komplet :)

    zbieram też ludzi do mbanku - za 2 osoby można kubeczek dostać, no a na
    allegro był wart niedawno 580 zł !!

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski