  • 1. Data: 2002-01-14 17:13:45
    Temat: delfin z mbanku
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    zgubilem ta karte, zadzwonilem do mbanku zastrzeglem, zamowilem nowa,
    ciekawe ile bede czekac.

    BTW uniemozliwienie zastrzezenia karty przy zdeaktywowanym dostepie
    telefonicznym to hamowa!!! Na oddzewonienie mbanku musialem czekac 2h!!!
    jesli mialbym jakies pieniadze akurat na ekoncie niezle bym sie przez te 2h
    podenerwowal!!!

    pzdr

    mateusz

  • 2. Data: 2002-01-14 21:56:46
    Temat: Re: delfin z mbanku
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "matjaw" <m...@w...pl> wrote in message news:3c4311e8@news.vogel.pl...
> [...]
    > telefonicznym to hamowa!!! Na oddzewonienie mbanku musialem czekac 2h!!!
    > jesli mialbym jakies pieniadze akurat na ekoncie niezle bym sie przez te

    No co Ty? Ode mnie przyjeli zastrzezenie bez problemu. Odblokowac dostep
    przez telefon musialem jedynie w celu zamowienia duplikatu.

    rd

  • 3. Data: 2002-01-14 22:16:49
    Od: "Łukasz Kurnik" <m...@p...onet.pl>

    > zgubilem ta karte, zadzwonilem do mbanku zastrzeglem, zamowilem nowa,
    > ciekawe ile bede czekac.

    Ja zgubiłem we środę - zastrzegłem i w poniedziałek już była w skrzynce,
    czyli jak mówią około 3 dni roboczych.
    Pozdrawiam

    LuKsA

  • 4. Data: 2002-01-14 22:55:13
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:3c4311e8@news.vogel.pl...

> [...]
    > telefonicznym to hamowa!!! Na oddzewonienie
    mbanku musialem czekac 2h!!!
    > jesli mialbym jakies pieniadze akurat na ekoncie

    To dziwne i niepokojące co napisałeś. Pamiętam
    dyskusje na ten temat na pbb (także czy z automatu
    mozna łączyć się na 0801). Wynikało z niej, że
    pomino zablokowania dostępu telefonicznego (dostęp
    tylko przez internet), zastrzeżenie karty zostaje
    przez mLinkę przyjęte. Należało jednak pamiętać
    dane które były podawane przy zakładaniu rachunku.

    Z twojego postu wynika że standard reagowania w
    takim przypadku mają niedpracowany lub trafiło na
    niedoinformowany personel. W każdym bądź razie
    jest to bardzo niepokojące (w mieście na drugim
    końcu Polski, w supermarkecie zauważasz że zgineła
    ci karta, lecisz do najbliższego automatu i ...
    co, kicha ?

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-15 06:27:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest to bardzo niepokojące (w mieście na drugim
    > końcu Polski, w supermarkecie zauważasz że zgineła
    > ci karta, lecisz do najbliższego automatu i ...

    Nie- wtedy:

    "0(prefiks*)42 676-22-65
    (czyli 0(prefiks*)42 67mBank)".

    Czyli się da. Ot co.
    Grzegorz /czytający informacje na temat banku internetowego na jego stronach
    internetowych/

    PS
    Numery zaczerpnięte z : http://info.mbank.com.pl/callcenter.html

  • 6. Data: 2002-01-15 07:44:37
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Nie- wtedy:
    >
    > "0(prefiks*)42 676-22-65
    > (czyli 0(prefiks*)42 67mBank)".

    Oczywiscie z aparatow tpsa takiego numeru rowniez sie nie wykreci ...

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-01-21 11:22:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie z aparatow tpsa takiego numeru rowniez sie nie wykreci ...

    Którego- 0 1033 42 676-22-65 -nie da się wykręcić ?
    Ja wiem, że telekomunikacja nie jest najlepszą firmą, ale tego nie mogę jakoś
    zrozumieć.
    Moze jakieś wyjaśnienie ?
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-01-21 12:36:44
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Mon, 21 Jan 2002 12:22:19 +0100, Grzegorz napisał(a):

    >Którego- 0 1033 42 676-22-65 -nie da się wykręcić ?
    >Ja wiem, że telekomunikacja nie jest najlepszą firmą, ale tego nie mogę jakoś
    >zrozumieć.
    >Moze jakieś wyjaśnienie ?

    Z publicznych aparatow TPSA wybiera sie jak dawniej, bez prefiksu.
    Maja preselekcje :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 9. Data: 2002-01-21 13:10:27
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Z publicznych aparatow TPSA wybiera sie jak dawniej, bez prefiksu.

    No właśnie... To miałem na myśli :)
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-01-21 16:00:26
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj bwwald,

    W Twoim liście datowanym 15 stycznia 2002 (08:44:37) można przeczytać:

    > Oczywiscie z aparatow tpsa takiego numeru rowniez sie nie wykreci ...

    A w czym jest problem z automatami tepsy? Pytam bo ostatnio dzwonilem
    z takiego na 801, bez problemu sie zautoryzowalem, polaczylem z
    operatorem itd. BTW dzwonilem zeby zlozyc reklamacje przelewu, mLinka
    powiedziala ze oddzwoni jak tylko bedzie cos wiedziec, oddzwonila po 2
    dniach z dodatkowymi pytaniami, znowu powiedziala ze oddzwoni i na tym
    koniec. Sprawe zalatwilem sam z nadawca przelewu i jego bankiem ale
    niesmak pozostal. Mimo ze ja jestem fanem mBanku i bardzo nie podoba
    mi sie jak ktos zle o nim mowi. Nawet jesli ma racje :PPP.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Konlin, chcesz napisać prywatnie: k...@p...pl