  • 1. Data: 2002-01-14 16:17:47
    Temat: kto dostał zegarki timex natgeo of lgnet
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    witam
    kto dostal jeszcze zamiast plecaka zegarek timex z national geographic ,
    taki z ruchomym pierscieniem , i dwoma pokretlami ?
    niech sie odezwie
    pozd

  • 2. Data: 2002-01-14 16:36:12
    Temat: Re: kto dostał zegarki timex natgeo of lgnet
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    > witam
    > kto dostal jeszcze zamiast plecaka zegarek timex z national geographic ,
    > taki z ruchomym pierscieniem , i dwoma pokretlami ?
    > niech sie odezwie

    Jakas promocja byla?

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 3. Data: 2002-01-14 17:26:08
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Ja. Abo co ?
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-15 19:50:28
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja. Abo co ?
    > Grzegorz

    czy dostales wszystko , lacznie z gwarancja (timex 3 lata) oraz instrukcja
    po polsku ile to warte
    bardziej wolalbym plecak , zegarek mam moze tanszy ale bardziej uzyteczny i
    tez z timexa
    ile on jest wart , tak na prawde?
    pozd