  • 1. Data: 2002-01-14 19:26:17
    Temat: [BZWBK] kolejny kretynizm
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jonca)

    Swego czasu długo i namiętnie, żaliłem się na politykę banków
    powodującą, ze sprzątaczka zatrudniona na umowę o pracę ma większe
    szanse na uzyskanie KK niż zarabiający wielokrotnie więcej
    informatyk,tyle że zatrudniony na umowę o dzieło. Dziś tego absurdu ciąg
    dalszy:-(

    Dostałem w końcu KK z BZWBK i tam w opisie był zapis mówiący o tym, że
    po 6 miesiącach jest możliwość podwyższenia limitu. W swojej naiwności
    sądziłem, że owe pół roku jest po to, abbank się przekonał że jestem
    człowiekiem regulującym swoje zobowiązania ;-) i podwyższenie limitu
    będzie w zasadzie formalnością. Ale nieeee, trzeba jeszcze raz złożyć
    zaświadczenie o zarbkach. Może mi ktoś powiedzieć jaki w tym jest sens?
    I po jaką ch.... mam przechodzić jeszcze raz tą całą ścieżkę ?
    Dlaczego czy naprawdę w departamentach kredytów pracują takie <censored>
    które nie potrafią ocenić człowieka po 6-mies współpracy?

    KJ

    --
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 2. Data: 2002-01-15 07:01:46
    Temat: Re: [BZWBK] kolejny kretynizm
    Od: <k...@p...onet.pl>

    [ciach]
    jak długo jestes klientem banku?
    czy korzystasz innych produktow (np produkty depozytowe)?
    czy aby na pewno zaświadczenie, które przedstawiłeś jest nadal ważne (inaczej:
    czy jeszcze pracujesz)
    odpowiedzi na te i inne jeszcze pytania mogą decydować o tym czy jesteś dobrym
    klientem i czy można zwiększyć limit. Poza tym zastanów się: otrzymu8jąc kartę
    kredytową podpisywałeś umowę kredytową. Pokaż mi bank, który nie będzie żądał
    od Ciebie zaświadczenia o regularnych dochodach w momencie ubiegania się o
    kredyt (zwiększenie limitu kredytowego).

  • 3. Data: 2002-01-15 08:48:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl>
> [...]
    > od Ciebie zaświadczenia o regularnych dochodach w momencie ubiegania się
    > kredyt (zwiększenie limitu kredytowego).

    Nie bron ich tak za bardzo, bo kretynskie przepisy to oni maja na pewno.
    Mam u nich ROR prestiż drugi rok, caly rok mialem VGold
    Poniewaz obroty na niej nie byly takie, ze limit Golda bylby mi niezbedny
    poprosilem o nie wydawanie nastepnej z automatu (w przepisowym terminie)
    tylko o zmianie na zwykla KK VC.
    I co - mimo dwa razy mniejszego limitu na zwyklej karcie tez musialem o
    nia wystepowac jak nowy klient i na dodatek dostalem ja dopiero 2 miesiace
    po wystapieniu o nia.
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-15 10:15:36
    Od: <l...@p...onet.pl>

    BZ WBK idzie na ilość i ma w d... oczekiwania co do wielkości limitów. WBK ma
    najgorszy (najwięcej kredytów nieregularnych) portfel kredytowy wśród banków
    notowanych na GPW. Nie dziwcie się zatem, że nie chce dawać wyższych limitów.

    To nie wszystko. Chciałem zmienić adres korespondencyjny. We wszystkich bankach
    onlinowych bez problemu. Tylko durny WBKek wymaga, żebym przychodził do
    oddziału i tam wypełniał durne papierki. Tłumaczę miłej Pani, że nie po to
    wybrałem KK WBK bez ROR, żeby teraz oglądać fizyczny oddział banku. Nie da
    rady. Pani zasłaniała się ..... ustawą o ochronie danych osobowych!

    Od niedawna mam kartę RCB (z 3 krotnie wyższym limitem) i chyba zrezygnuję z KK
    WBK......

    pzdr.

    lacer

  • 5. Data: 2002-01-15 10:55:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wybrałem KK WBK bez ROR, żeby teraz oglądać fizyczny oddział banku. Nie da
    > rady. Pani zasłaniała się ..... ustawą o ochronie danych osobowych!

    Ej, ej, ej!
    WBK mial jeden z nizszych wskaznikow w calej bankowosci - pogorszylo siie po
    polaczeniu z BZ - i teraz BZWBK istotnie ma dosc slaby porfel.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 6. Data: 2002-01-15 12:02:07
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

> [...]
    > oddziału i tam wypełniał durne papierki. Tłumaczę miłej Pani, że nie po to

    A ja zadzwoniłem do CK i w takiej samej sytuacji jak Twoja (KK bez konta) po
    identyfikacji i podaniu hasła zmieniłem adres korespondencyjny bez problemu
    ;-))

  • 7. Data: 2002-01-15 13:37:04
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy korzystasz  innych produktow (np produkty depozytowe)?
    > czy aby na pewno zaświadczenie, które przedstawiłeś jest nadal ważne

    Eee, a mi sie wydaje, że najważniejsze jest to czy dotychczasowa współpraca z
    bankiem układała się bezkolizyjnie, i to, czy ja "panuję nad pieniędmi" a
    te wszystkie zaświadczenia są potrzebne na początku kiedy bank nie ma o mnie
    żadnych (prawie) informacji (a nawet tutaj traktowanie w różny sposób
    różnych form zatrudnienia uważam za hmm, przesadną ostrożnośc)

> [...]
    > od Ciebie zaświadczenia o regularnych dochodach w momencie ubiegania się o
    > kredyt (zwiększenie limitu kredytowego).

    Przeczytaj uważnie mój post - mają historię mojego kredytu, a teraz jeśli
    i tak muszę wziąć zaświadczenie to może się rozejrzę za czymś innym.
    (Tyle, że wielkiego wyboru nie ma:-( )

    KJ

  • 8. Data: 2002-01-15 13:57:22
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    > żadnych (prawie) informacji (a nawet tutaj traktowanie w różny sposób
    > różnych form zatrudnienia uważam za hmm, przesadną ostrożnośc)

    Co do BZWBK rzekłbym - i tak i nie.
    Kiedy chciałem pół roku temu linię debetową w rorze, to zanim sprawdzono
    historie konta, kazano mi przynieść zaświadczenie o dochodach i inne
    papierki
    wypełnić (wniosek o wysokość 3 krotności miesięcznych wpływów).
    Nieważne, że od 5 lat moja pensja regularnie wpływa na to konto.

    Z kolei tydzień temu składałem wniosek o VC. Żadne zaświadczenia nie były
    potrzebne,
    Weryfikacja danych o dochadach wpisanych w rubryczki we wniosku ma się odbyć
    tylko i wyłącznie na podstawie historii konta.

    Fajnie, nie? A gdzie tak? BZWBK, ale ex-WBK.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418