  • 1. Data: 2005-01-10 21:54:13
    Temat: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
    Od: "Jan Kowalski" <j...@k...pl>

    Witam!

    Kupilem jakis czas temu moją kartą Visa Classic za pomocą internetu pakiet
    do analizy technicznej firmy ablesys (eASCTrend PODOBNO jeden z najlepszych
    wskaznikow gieldowych oferuja, ale o tym dalej), wszstko ok, dostalem
    mozliwosc sciagniecia oprogramowania, co też uczyniłem. Po pobraniu
    oprogramowania okazało się, że ... uwaga: PROGRAM WYMAGA DODATKOWO
    DODATKOWEGO, PŁATNEGO "DATA SOURCE" czyli jednym slowem program mam,
    wszystko pieknie ale jest on niezdatny do użytku, bo nie ma skąd pobierać
    danych. Dodatkowo informacja o tym nie widnieje absolutnie NIGDZIE. Moim
    pierwszym krokiem byla oczywiscie interwencja u producenta oprogramowania
    zeby anulowali mi licencje i zwrócili płatność. Licencje anulowali a kasy
    nie zwrócili pieniędzy ponieważ jak to określili 'eASCTrend software is
    non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
    karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
    ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa jest
    możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.

    Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-01-10 22:02:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > Pozdrawiam,

    Również. Ale powtarzasz się.

  • 3. Data: 2005-01-11 08:17:05
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.

    jesli nie skladales reklamacji na pismie, to zrob to, bo masz na to krotki
    tylko czas od otrzymania wyciagu (zazwyczaj miesiac), samodzielnie tez
    przeanalizuj warunki ubezpieczenia, aby nabrac pewnosci,
    obawiam sie jednak, ze wtopiles, gdyz z tego co pizesz nie doczytales co
    kupujesz i dokonales w sumie zakupu jedynie czesci oprogramowania ktora Cie
    interesowala i ktora miala dzialac.

  • 4. Data: 2005-01-11 15:19:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krab wrote:

    > jesli nie skladales reklamacji na pismie...

    Przepraszam, a co chcesz reklamować?

  • 5. Data: 2005-01-11 15:33:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    witek wrote:

    > Przepraszam, a co chcesz reklamować?

    Krab chyba nic nie chce ;-)

  • 6. Data: 2005-01-11 21:51:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Krab" <_...@k...pl__> writes:

> [...]
    > kupujesz i dokonales w sumie zakupu jedynie czesci oprogramowania ktora Cie

    Chyba ze jest to oszustwo, wtedy bym to reklamowal jako wlasnie to.
    --
    Krzysztof Halasa