  • 1. Data: 2005-01-10 20:00:27
    Temat: UniCredito "przygląda się" HVB?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Popatrzcie: http://info.onet.pl/1035509,10,1,0,120,686,item.html

    Hm, Pekao + BPH, co z tego by wyszło? Pewnie najdroższy bank w Europie ;-)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2005-01-10 23:47:50
    Temat: Re: UniCredito "przygląda się" HVB?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Popatrzcie: http://info.onet.pl/1035509,10,1,0,120,686,item.html
    >
    > Hm, Pekao + BPH, co z tego by wyszło? Pewnie najdroższy bank w Europie ;-)

    Eeeee, przesadzasz. Może nominalnie, ale realnie, to przecież połowy opłat z
    TOiP by nie pobierali.

    Do czasu :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-01-11 20:21:52
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Hm, Pekao + BPH, co z tego by wyszło? Pewnie najdroższy bank w Europie ;-)

    nie chcąc mieć nigdy wiecej nic wspólnego z PKO SA wyniosłem sie do PBK/BPH
    Trzeba bedzie zmienic bank:(

    JR

  • 4. Data: 2005-01-11 20:35:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 21:21, Użytkownik JerzyR napisał:

    > Trzeba bedzie zmienic bank:(

    No to już pewnie niedługo, tak samo jak fuzja BRE z BPH, BZ-WBK z ING,
    Citi z Peako i co tam jeszcze miało być ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-01-11 21:43:44
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Dnia 2005-01-11 21:21, Użytkownik JerzyR napisał:
    > No to już pewnie niedługo, tak samo jak fuzja BRE z BPH, BZ-WBK z ING,

    Mariaż "śląski" od jakichś 2 godzin już nieaktualny:

    http://banki.onet.pl/1036222,wiadomosci.html

    "Silne pogłoski" - pewnie echo było, albo reporter Faktu przy tym był :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2005-01-11 21:49:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 22:43, Użytkownik Jacek napisał:
    > Mariaż "śląski" od jakichś 2 godzin już nieaktualny:

    Tak, tak, ale pewnie za miesiąc dwa znów wróci ;)

    > http://banki.onet.pl/1036222,wiadomosci.html
    > "Silne pogłoski" - pewnie echo było, albo reporter Faktu przy tym był :-)

    O tak, jak był "Fakt" to w 100% pewne info ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl