  • 1. Data: 2005-01-10 19:28:17
    Temat: Hasla do Norde Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Czy hasla jednorazowe do Nordea banku nadal sa dostarczane tak jak kiedys?
    Czy moze sie cos zmienilo w tej kwestii? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-11 08:05:20
    Temat: Re: Hasla do Norde Banku
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    Witam,

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:crul10$rki$1@news.onet.pl...
    > Czy hasla jednorazowe do Nordea banku nadal sa dostarczane tak jak kiedys?
    > Czy moze sie cos zmienilo w tej kwestii? :)

    Mi ostatnio przysłali 'tak jak kiedyś' tyle że same karty są trochę inne.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 3. Data: 2005-01-11 08:10:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Skorupa <s...@o...na.liste> wrote:
    > Mi ostatnio przysłali 'tak jak kiedyś' tyle że same karty są trochę
    > inne.

    Czyli juz nie ma tak jak kiedys, ze kazdy moze podejrzec i sa odpowiednio
    zabezpieczone? :) No to co nikt nie pisal?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-11 08:37:31
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-11 09:10, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał :

    > Czyli juz nie ma tak jak kiedys, ze kazdy moze podejrzec i sa
    > odpowiednio zabezpieczone? :) No to co nikt nie pisal?

    Ja właśnie wczoraj wyjąłem ze skrzynki nową kartę. Nie wiem jak było
    kiedyś, ale teraz wygląda to tak: jest koperta a w niej karta kodów i
    brak najmniejszego kawałka papieru. W związku z tym karta "lata" sobie
    po kopercie jak Żyd po pustym sklepie. Co do bezpieczeństwa, to numerki
    są pod zdrapką.

  • 5. Data: 2005-01-11 09:16:36
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:cs01lg$bq1$1@news.onet.pl...

    > Czyli juz nie ma tak jak kiedys, ze kazdy moze podejrzec i sa odpowiednio
    > zabezpieczone? :) No to co nikt nie pisal?

    zrobili zdrapki zamiast normalnych kart, zupelnie bez sensu, trzeba bedzie
    tracic czas na drapanie. Zdaje sie ze jedynie mbank nie ma z tym problemu.

    D.

  • 6. Data: 2005-01-11 10:42:50
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cs01lg$bq1$1@news.onet.pl...
    <...>

    > Czyli juz nie ma tak jak kiedys, ze kazdy moze podejrzec i sa odpowiednio
    > zabezpieczone? :) No to co nikt nie pisal?

    Koperta jak porzednio, zwykła, ledwo zaklejona tak że podejrzeć może dalej
    każdy, tyle, że nie zobaczy kodów.
    Co do informacji to dziwne że się do prnews nie pochwalili ;-).
    W wewnętrznej informacji w Solo była bodajże informacja o tym nowym
    wspaniałym osiągnięciu.
    Faktem jest, że teraz jest to znacznie bezpieczniejsze niż poprzednio.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa