  • 1. Data: 2005-01-10 21:04:44
    Temat: [multi] dziwna prowizja
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    0,30 - podpisana, że za prowadzenie rachunku ...
    Może ktoś wie o co chodzi? W decyzłotych operują?
    Wchodze sobie na nowootwarte konto a tam saldo -0,30 :)
    Mam nadzieję, że jak wpłace 10zł to nie wyjdzie z tego 1zł :-]

    pozdrawiam
    Ralf

  • 2. Data: 2005-01-10 21:18:39
    Temat: Re: [multi] dziwna prowizja
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Ralf wrote:
    > 0,30 - podpisana, że za prowadzenie rachunku ...
    > Może ktoś wie o co chodzi? W decyzłotych operują?

    O ile mi wiadomo ta kwota to 30 groszy :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-01-10 21:32:32
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    <buraxta> wrote:

    > O ile mi wiadomo ta kwota to 30 groszy :)

    a jak opłata w TOiP jest 3zł to co wtedy? :)

    pozdrawiam
    Ralf

  • 4. Data: 2005-01-10 21:59:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a jak opłata w TOiP jest 3zł to co wtedy? :)

    3zł jest za miesiąc, a konto miałeś pewnie 3dni ...

  • 5. Data: 2005-01-10 22:02:29
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> wrote in message
    > a jak opłata w TOiP jest 3zł to co wtedy? :)

    Przychodza mi do glowy dwie koncepcje:
    Otwarcie rachunku ok. 20 XII albo otwarcie kredytu odnawialnego w koncie,
    ktore tez odbywa sie w systemie poprzez zalozenie nowego konta.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 6. Data: 2005-01-11 19:52:54
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:

    > Przychodza mi do glowy dwie koncepcje:
    > Otwarcie rachunku ok. 20 XII

    otwarcie 4.11.2004 - a tak przy okazji
    to co to za praktyka, że data otwarcia
    to data złożenia wniosku przez internet?
    Wracając do opłaty, to w regulaminie nie widzę,
    żeby było napisane o opłatach _proporcjonalnych_
    do czasu używania konta.
    Dziwy nad dziwami :)

    pozdrawiam
    Ralf