eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :) › Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
    Date: Tue, 11 Jan 2005 09:17:05 +0100

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:cruti5$2hob$1@mamut.aster.pl...
    > non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
    > karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
    > ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa
    jest
    > możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.

    jesli nie skladales reklamacji na pismie, to zrob to, bo masz na to krotki
    tylko czas od otrzymania wyciagu (zazwyczaj miesiac), samodzielnie tez
    przeanalizuj warunki ubezpieczenia, aby nabrac pewnosci,
    obawiam sie jednak, ze wtopiles, gdyz z tego co pizesz nie doczytales co
    kupujesz i dokonales w sumie zakupu jedynie czesci oprogramowania ktora Cie
    interesowala i ktora miala dzialac.