  • 1. Data: 2005-01-10 18:28:55
    Temat: Millesms
    Od: "chp_sas" <d...@o...pl>

    Wreszcie zapowiadany MilleSMS można skonfigurować w millenecie. Chodzi
    błyskawicznie. Pewnie dlatego,że mało ludzi jeszcze aktywowało usługę. Jak
    pamiętam w Inteligo,to po włączeniu do inteligo e-superkonta czas przesłania
    smsa po transakcji znacznie wydłużył się. Mam nadzieję, że ten system będzie
    bardziej wydajny. :) Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-10 18:34:47
    Temat: Re: Millesms
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chp_sas <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > e-superkonta czas przesłania smsa po transakcji znacznie wydłużył
    > się. Mam nadzieję, że ten system będzie bardziej wydajny. :)

    Jakie to ja mialem H@slo2... ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-10 18:56:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chp_sas <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > e-superkonta czas przesłania smsa po transakcji znacznie wydłużył
    > się. Mam nadzieję, że ten system będzie bardziej wydajny. :)

    Zaraz pojde wyprobowac jak dziala :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-10 19:00:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "chp_sas" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wreszcie zapowiadany MilleSMS można skonfigurować w millenecie. Chodzi
    > błyskawicznie.

    A z jakiego numeru te SMSy przychodza?
    Pierwszy miesiac jest gratis.

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2005-01-10 20:07:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chp_sas <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > e-superkonta czas przesłania smsa po transakcji znacznie wydłużył
    > się. Mam nadzieję, że ten system będzie bardziej wydajny. :)

    No dziala super - od razu przychodzi SMS. I pewnie bedzie dzialalo dalej
    ok, bo w Millennium system kartowy chyba dziala sobie osobno. Czyli
    generalnie mozna spodziewac sie tego w innych bankach.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-10 20:11:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > No dziala super - od razu przychodzi SMS. I pewnie bedzie dzialalo dalej
    > ok, bo w Millennium system kartowy chyba dziala sobie osobno. Czyli
    > generalnie mozna spodziewac sie tego w innych bankach.

    A co ciekawego jest w SMSach? Szczegolnie tych przelewowych. Czy ktos
    juz takie zaliczyl?

    Bartol

  • 7. Data: 2005-01-10 20:14:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > A co ciekawego jest w SMSach? Szczegolnie tych przelewowych. Czy ktos
    > juz takie zaliczyl?

    he he- zostalo mi 5 zl wiec raczej nie bede szalal :) przelje moze cos tam
    jutro i zobaczymy

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-01-10 20:20:24
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):
    > A co ciekawego jest w SMSach? Szczegolnie tych przelewowych. Czy ktos
    > juz takie zaliczyl?

    Przelew przychodzący:
    Kwota: __.__PLN
    Na rachunek
    _________
    Data 06/01/05, 11:14
    Dostępne saldo:
    __.__PLN

    Przelew wychodzący - opis ten sam. W autoryzacji kartą: kwota, data/godzina,
    nr karty.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 9. Data: 2005-01-10 20:35:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Dżony Bigut napisał:

    > Przelew przychodzący:
    > Kwota: __.__PLN
    > Na rachunek
    > _________
    > Data 06/01/05, 11:14
    > Dostępne saldo:
    > __.__PLN

    Dzieki. W sumie niezle. To samo co w Inteligo i znacznie wiecej niz w
    BePeHahaha. Postarali sie. Jeszcze tylko lepsze zabezpieczenia w
    millenetcie i bedzie super.

    Czy sadzicie, ze informacja o nadawcy i ewentualnie tytule (odbiorcy i
    tytule dla wychodzacych) bylaby przydatna? Tak sie nad tym zastanawiam.

    > Przelew wychodzący - opis ten sam. W autoryzacji kartą: kwota, data/godzina,
    > nr karty.

    A lokalizacji POSa/ATMa niet?

    Bartol

  • 10. Data: 2005-01-12 00:58:26
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl>

> [...]

    > przesłania smsa po transakcji znacznie wydłużył się. Mam nadzieję, że ten
    > system będzie bardziej wydajny. :) Pozdrawiam

    Wiesz moze w ktorym momencie naliczana jest oplata 0,29 PLN? Czy jest to
    robione zaraz po platnosci/przelewie itd. czy tez na koniec miesiaca
    sumowane? Choc podejrzewam ze na razie sie tego nie sprawdzi skoro pierwszy
    miesiac jest gratis.

    Pozdr,