  • 11. Data: 2002-03-08 15:49:18
    Temat: Re: reklamacja Citi
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmm mój błąd nie napisałem , nie chodzi mi o zwrot pieniędzy, chodzi mi o
    > wyjaśnienie sytuacji !!!

    A co jest w tej sytuacji niejasnego?????

    > Oświadczam że NIE CHODZI mi o zwrot pieniędzy. Oszustwo natomiast mogło
    > zostac popełnione w sklepie gdzie ktoś MÓGŁ (nie musiał) podpisac czysty
    > blankiet lub niedopatrzenie w banku gdzie nie sprawdzono czy kwitek jest
    > podpisany.

    Jakie OSZUSTWO???? Kto i jak został oszukany.

    > Niniejszym życzę Ci podobnej sytuacji

    Jakiej? Że zostaję obciążony taka kwotą jak powinienem zostać?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 12. Data: 2002-03-09 11:45:37
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Sławomir Staciwa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sądzę, żeby to miało znaczenie to bank ma obowiązek rozpatrzenia
    > reklamacji , a nie punkt handlowy.

    Zaczynam sie zastanawiac, czy "powszechne parcie" na zniesienie oplaty za
    nieuzasadniona reklamacje bylo sluszne....

    Czlowieku! W tej sytuacji wzywasz supervisora kasjerki i robisz awanture na
    miejscu - jezeli oczywiscie chcesz! Wiesz, na ilu slipach podpisalem sie
    trzema krzyzykami???

    M.

  • 13. Data: 2002-03-09 21:14:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Wiesz, na ilu slipach podpisalem sie
    > trzema krzyzykami???

    Aj - brzydal- tak brzydko robić kasjerkom ;-))
    Grzegorz

    PS
    Mam nadzieję, że się poprawili :-))

  • 14. Data: 2002-03-10 11:01:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 8 Mar 2002 12:52:25 +0100, Sławomir Staciwa
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Jedynym łącznikiem pomiędzy bankiem a użytkownikiem karty jest potwierdzenie
    >transakcji , do jasnej cholery skoro mój podpis nie jest potrzebny do
    >uznania to co jest potrzebne.

    Owszem, Twoj podpis do uznania transkacji przez bank nie jest
    potrzebny. Normalnie slipow bank nawet nie dostaje , rozliczenie
    nastepuje elektronicznie.
    To na kasjerce spoczywa obowiazek sprawdzenia podpisu i odrzucenia
    transakcji jesli sie nie zgadza.
    Po stronie banku nie ma tu zadnej winy. Slipa bank moze siagnac na
    zycznie klienta (zwykle za oplata) lub przy reklamacji ale trudno
    mowic tu o jakies podstawie do reklamacji czy rzadania wyjasnien od
    banku.
    Jesli juz to nalezalo by zlozyc reklamacje w sklepie.

    > Poza tym za pierwszym razem , nie dzwoniłem do
    >Citi z reklamacją , tylko z prośbą o wyjaśnienie !!! Osoba z Citi
    >zaproponowała, że jedyną formą wyjaśnienia tej sytuacji może być
    >rozpatrzenie reklamacji i spytała czy w takim razie chcę ją złożyć.
    >Oświadczam że NIE CHODZI mi o zwrot pieniędzy. Oszustwo natomiast mogło
    >zostac popełnione w sklepie gdzie ktoś MÓGŁ (nie musiał) podpisac czysty
    >blankiet lub niedopatrzenie w banku gdzie nie sprawdzono czy kwitek jest
    >podpisany.

    No i wlasnie do sklepu nalezaloby udezyc.
    Do Citi moznba miec pretensje co najwyzej, ze nie przekazali Twojego
    zapytania do odpowiednich osob i nie skontakotwali sie z Toba, zeby
    poinfomowac o zasadach dzialania rozliczen.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-03-10 22:52:17
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sun, 10 Mar 2002 12:01:23 +0100, Wojtek Frabinski wrote:
> [...]
    >transakcji jesli sie nie zgadza.
    >Po stronie banku nie ma tu zadnej winy. [...]
    >Jesli juz to nalezalo by zlozyc reklamacje w sklepie.

    Nie - bank powinien taka reklamacje uznac i sklepowi cofnac
    przelew. Wtedy sklep by moze zaczal sie dokladnie przygladac
    podpisom ..
    Tym bardziej ze tak jak piszesz to nic nie chroni klienta -
    wpadnij kiedys do sklepu elektronika-amatora - moze sie okazac
    ze na drugi dzien kupiles tam towaru za 10x wiecej..
    Albo zajdz kiedys do lokalu gdzie zdolny uczen robi za barmana -
    jutro mozesz dostawac rachunki z jakis dziwnych sklepow..

    J.

  • 16. Data: 2002-03-10 23:24:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 10 Mar 2002 22:52:17 GMT, j...@p...onet.pl (J.F.) wrote:

    >Nie - bank powinien taka reklamacje uznac i sklepowi cofnac
    >przelew. Wtedy sklep by moze zaczal sie dokladnie przygladac
    >podpisom ..

    Bank nie ma podstawy do nieobciazania klienta ta transakcja.
    Niedopelnienie obowiazku weryfikacji podpisu przez sprzedawce nie
    zwalnia klienta od obowiazku zaplacenia za otrzymany towar.

  • 17. Data: 2002-03-11 12:14:27
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Bank nie ma podstawy do nieobciazania klienta ta transakcja.
    > Niedopelnienie obowiazku weryfikacji podpisu przez sprzedawce nie
    > zwalnia klienta od obowiazku zaplacenia za otrzymany towar.

    Ależ ma podstawy. Bank żąda okazania dowodu na obecność klienta i
    okazuje się,że sklep takiego nie ma.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-03-11 20:46:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Mar 2002 12:14:27 GMT, Adam Płaszczyca
    <o...@m...oldfield.org.pl> wrote:

    >Ależ ma podstawy. Bank żąda okazania dowodu na obecność klienta i
    >okazuje się,że sklep takiego nie ma.

    Bank nie musi szukac dowodow bo klient dokonania transkacji sie nie
    wypiera.

  • 19. Data: 2002-03-11 21:20:22
    Od: Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl>

    Jestem po rozmowie z Citiphone, bardzo miła i przejęta Pani poinformowała
    mnie, że transakcja nie powinna zostać zaksięgowana bez podpisu klienta na
    potwierdzeniu transakcji .

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 20. Data: 2002-03-12 06:29:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jestem po rozmowie z Citiphone, bardzo miła i przejęta Pani poinformowała
    > mnie, że transakcja nie powinna zostać zaksięgowana bez podpisu klienta na
    > potwierdzeniu transakcji .

    Całe citi- i co ona zaproponowała w zaistniałej sytuacji ?
    Grzegorz