  • 1. Data: 2002-03-08 09:37:42
    Temat: brawo dla VWBank
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    Od paru godzin próbuję się dowiedzieć, jaki mam numer konta :)
    Jedna pani mnie przełącza do ciszy, druga do sygnału zajętości, trzecia nic
    nie wie :)

    Pełen profesjonalizm.

    Dzwonię z zagranicy i za te ich dziecinne wygłupy płacę sporo kasy.

    Komuś udało się tam kiedyś dodzwonić? :)
    W ogóle tam ktoś pracuje? :)

    --
    GJ

  • 2. Data: 2002-03-08 11:47:28
    Temat: Re: brawo dla VWBank
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:a6a0pn$jcd$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Pełen profesjonalizm.
    >
    > Dzwonię z zagranicy i za te ich dziecinne wygłupy płacę sporo kasy.
    >
    > Komuś udało się tam kiedyś dodzwonić? :)

    może poproś, żeby oddzwonili kiedy znajdą numer :)))

    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-03-08 17:09:44
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > Pełen profesjonalizm.
    > Dzwonię z zagranicy i za te ich dziecinne wygłupy płacę sporo kasy.
    > Komuś udało się tam kiedyś dodzwonić? :)

    he he - wlasnie czytam to wiszac na sluchawce do VW - slucham muzyki juz 14
    minute - i nie wiem czy jeszcze pamietam po co dzwonie :-)))))

  • 4. Data: 2002-03-08 17:16:25
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > he he - wlasnie czytam to wiszac na sluchawce do VW - slucham muzyki juz
    14
    > minute - i nie wiem czy jeszcze pamietam po co dzwonie :-)))))

    LOL =)))

  • 5. Data: 2002-03-08 19:12:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 8 Mar 2002 18:09:44 +0100, w <a6ar8o$ih9$1@news.tpi.pl>, "Krab"
    <k...@h...pl____> napisał(-a):

    > he he - wlasnie czytam to wiszac na sluchawce do VW - slucham muzyki juz 14
    > minute - i nie wiem czy jeszcze pamietam po co dzwonie :-)))))

    Ach, przecież zbliża się termin płacenia ZUS-u. Ludzie szturmują linię
    :))) I pomyśleć, że ktoś ten bank polecał jako alternatywę dla
    Inteligo.