  • 21. Data: 2002-03-12 06:42:08
    Temat: Re: reklamacja Citi
    Od: "Sławek Staciwa" <s...@p...onet.pl>

    > Całe citi- i co ona zaproponowała w zaistniałej sytuacji ?
    > Grzegorz

    Nic szczególnego. W związku z tym, że nie reklamuję zasadności obciążenia a
    jedynie chcę wyjaśnienia co tak naprawdę zaszło - czyli kto się podpisał na
    potwierdzeniu transakcji Pani obiecała, że dostanę pisemne wyjaśnienie.
    Zobaczymy.

    Pozdrowienia
    Sławek

  • 22. Data: 2002-03-12 08:58:28
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jestem po rozmowie z Citiphone, bardzo miła i przejęta Pani poinformowała
    > mnie, że transakcja nie powinna zostać zaksięgowana bez podpisu klienta na
    > potwierdzeniu transakcji .

    Jak zwykle - kłamała.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 23. Data: 2002-03-12 08:59:07
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Sławek Staciwa" <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > potwierdzeniu transakcji Pani obiecała, że dostanę pisemne wyjaśnienie.

    Nie zobaczymy. Ty tez nie zobaczysz. KIedy Citi mówi, to mówi.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313