  • 1. Data: 2002-03-08 10:02:07
    Temat: Gdzie kredyt 4000 zl pod zastaw samochodu.
    Od: "Rafal Siemion" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Niemam pracy a wiec teoretycznie udokumentowanych dochodow.
    Gdzie moge dostac kredyt pod zastaw samochodu(wartosc samochodu
    czterokrotnie wieksza niz kwota kredytu) na sume 4 tys zl ?
    Probowalem w millenium gdzi emam konto ale lipa powiedzieli ze musze miec
    prace.

    Moze ktos cos poradzi.

  • 2. Data: 2002-03-09 14:42:27
    Temat: Re: Gdzie kredyt 4000 zl pod zastaw samochodu.
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Siemion" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czterokrotnie wieksza niz kwota kredytu) na sume 4 tys zl ?
    > Probowalem w millenium gdzi emam konto ale lipa powiedzieli ze musze miec

    Oczywi

  • 3. Data: 2002-03-10 11:23:17
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > czterokrotnie wieksza niz kwota kredytu) na sume 4 tys zl ?
    > Probowalem w millenium gdzi emam konto ale lipa powiedzieli ze musze miec

    Ano w Millennium przy kazdym produkcie kredytowym musisz miec prace.

    I obawiam sie ze nie tak latwo Ci bedzie. Jak nie masz dochodow to nie masz
    zdolnosci kredytowej, a co z tego wynika nie jestes wiarygodnym kredytobiorca.
    Bank wzialby zastaw na samochod chetnie jako zabezpieczenie, ale w przypadku
    gdy np. kwota kredytu bylaby wieksza od ilus-tam albo jakby Twoje dochody nie
    pozwalaly na wziecie kredytu 4000 PLN.
    Rozumiesz... Koszty dochodzenia swoich praw, ciaganie itp. dla glupich 4000 PLN
    to dla banku zaden interes.

    Moze w jakims banku sie uda. Jak nie, to mozesz sprobowac w ten sposob, zeby
    ktos wzial kredyt na siebie pod zastaw Twojego auta (nie wiem czy to dobry
    pomysl).

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 4. Data: 2002-03-10 17:42:38
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Siemion" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > czterokrotnie wieksza niz kwota kredytu) na sume 4 tys zl ?
    > Probowalem w millenium gdzi emam konto ale lipa powiedzieli ze musze miec

    Miało być:
    Oczywiście pozostał Ci tylko lombard. Ale tam to się chyba
    pożegnasz ze swoim samochodzikiem.