  • 1. Data: 2002-03-08 10:30:12
    Temat: Samowolka Banku Slaskiego
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org>

    Witam!

    Bede rezygnowal z uslug Banku Slaskiego. Zalozylem juz sobie konto w nowym
    banku (Multibank) i poprosilem BSK o przygotowanie dla mnie historii
    rachunku.
    Odebralem ja po dwoch dniach, BSK skasowal mnie za to na 10 zl. Historia
    zawierala informacje o moich wplywach za ostani rok, przynanym debetcie i
    limicie nc VCC. Multibank powiedzial ze historia musi zawierac wsyztskie
    transakcje, wiec znow poszedlem do BSK po nowa historie. Tam mi powiedzieli,
    ze historia rachunku to tylko sa wplywy (wg tabeli oplat i prowizji platne
    to jest 5 zl za kazdy miesiac), a jesli ja chce miec wszystkie transakcje to
    ja potrzebuje odpisu (duplikatu) wyciagow i to jest platne 7 zl za strone
    (troche tych stron bedzie :( ). Odpis wyciagu ma byc na wtorek. Wrocilem do
    domu, pobralem tabele oplat i prowizji BSK, tam zadnego odpisu czy tez
    duplikatu wyciagu nie znalazlem.

    Zadzownilem wiec na infolinie BSK. Tam potwierdzili stanowskiko mojego
    oddzialu ze historia to jest wykaz wplywow na konto + informacje o limitach
    do rachunku i kart. Na moje pytanie dlaczego odzzial chce mnie skasowac 7 zl
    za strone, skoro nie ma tego w tabeli oplat i prowizjii, dostalme odpowiedz
    ze o oplatach ktorych nie ma w tabeli oplat decyduje dyrektor oddzialu...

    Czy to jest prawda, czy jest to prawnie dozwolone?...

    Czuje sie kompletnie oszukany przez BSK...

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 2. Data: 2002-03-08 10:41:34
    Temat: Re: Samowolka Banku Slaskiego
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-08 at 11:30 Piotr Gardy wrote:
    [...]
> [...]
    >ze o oplatach ktorych nie ma w tabeli oplat decyduje dyrektor oddzialu...

    Tez mialem podobna sytuacje, ktora tu opisywalem. Poszedlem do banku po potwierdzenie

    przelewu wykonane przez BSKOnLine (zawsze dostawalem za darmo), a tam mi powiedzieli,

    ze kosztuje to 10 zl (tak stwierdzil dyrektor, czy kierownik oddzialu). Stwierdzilem
    wiec, ze
    zamkne konto i poprosilem o historie, na co pani powiedziala, ze przyjdzie do domu,
    bo zawsze
    tak robia przy zamykaniu. Oczywiscie do domu zadna historia nie przyszla, przyszedl
    tylko
    ostatni wyciag. Tyle. Zastanawialem sie czy nie walczyc dalej, ale stwierdzilem, ze
    szkoda zdrowia
    pal 6 historie...

    >Czy to jest prawda, czy jest to prawnie dozwolone?...

    HGW ze tak powiem...

    >Czuje sie kompletnie oszukany przez BSK...

    Ja tez. Dlatego zrezygnowalem z konta u nich. Zawazyla na tym nie tylko ta opisana
    sytuacja...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-03-08 11:16:34
    Od: "Mariush" <m...@h...pl>

    no niestety to tylko polska rzecywistosc

    www.lechpol.prv.pl

    Uzytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-03-08 12:47:55
    Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl>

    Dziwne bo w Niemczech jest taka historia rachunku zadarmo. Mam pare kont i
    wszystkie automatycznie dostaje lub sobie drukuje na drukarce w banku
    .Rowniez przez OnlineBanking sciagam historie i mam na dysku w specjanych
    programach i mozna w kazdej chwili sobie wydrukowac jakas transakcje
    poszukac za pomoca slowa itd.

  • 5. Data: 2002-03-08 12:54:51
    Od: "Piotr Gardy" <p...@c...org>

    Uzytkownik "Patryk" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > .Rowniez przez OnlineBanking sciagam historie i mam na dysku w specjanych
    > programach i mozna w kazdej chwili sobie wydrukowac jakas transakcje

    Wiesz. Ja tez moge sobie takie cos wydrukowac przez Internet.

    Z tym ze nie zostanie to zakceptowane, by musi byc na tym pieczatka banku, a
    cytujac bank "my nie podpijemy zadnego dokumentu ktory nie zostal przez nas
    sporzadzony".

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org

  • 6. Data: 2002-03-08 21:42:25
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

> [...]
    > cytujac bank "my nie podpijemy zadnego dokumentu ktory nie zostal przez

    Przecież napisał wyraźnie, że drukuje na drukarce w banku. Poza tym w
    Niemczech dosyć popularne (najbardziej rozpowszechnione przez właściwie
    najdroższy bank detaliczny w Niemczech - Sparkasse) są urządzenia do
    generowania wyciągów, na wzór takich posiada je BPHPBK.
    Maciej /-/

  • 7. Data: 2002-03-10 22:59:31
    Od: "jersie" <j...@w...pl>

    Ludzie. Od chwili prywatyzacji tego banku jestem pewien ze to zlodzieje.