    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja Citi
    Date: Sun, 10 Mar 2002 12:01:23 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-246.icpnet.pl

    On Fri, 8 Mar 2002 12:52:25 +0100, Sławomir Staciwa
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Jedynym łącznikiem pomiędzy bankiem a użytkownikiem karty jest potwierdzenie
    >transakcji , do jasnej cholery skoro mój podpis nie jest potrzebny do
    >uznania to co jest potrzebne.

    Owszem, Twoj podpis do uznania transkacji przez bank nie jest
    potrzebny. Normalnie slipow bank nawet nie dostaje , rozliczenie
    nastepuje elektronicznie.
    To na kasjerce spoczywa obowiazek sprawdzenia podpisu i odrzucenia
    transakcji jesli sie nie zgadza.
    Po stronie banku nie ma tu zadnej winy. Slipa bank moze siagnac na
    zycznie klienta (zwykle za oplata) lub przy reklamacji ale trudno
    mowic tu o jakies podstawie do reklamacji czy rzadania wyjasnien od
    banku.
    Jesli juz to nalezalo by zlozyc reklamacje w sklepie.

    > Poza tym za pierwszym razem , nie dzwoniłem do
    >Citi z reklamacją , tylko z prośbą o wyjaśnienie !!! Osoba z Citi
    >zaproponowała, że jedyną formą wyjaśnienia tej sytuacji może być
    >rozpatrzenie reklamacji i spytała czy w takim razie chcę ją złożyć.
    >Oświadczam że NIE CHODZI mi o zwrot pieniędzy. Oszustwo natomiast mogło
    >zostac popełnione w sklepie gdzie ktoś MÓGŁ (nie musiał) podpisac czysty
    >blankiet lub niedopatrzenie w banku gdzie nie sprawdzono czy kwitek jest
    >podpisany.

    No i wlasnie do sklepu nalezaloby udezyc.
    Do Citi moznba miec pretensje co najwyzej, ze nie przekazali Twojego
    zapytania do odpowiednich osob i nie skontakotwali sie z Toba, zeby
    poinfomowac o zasadach dzialania rozliczen.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl