  • 1. Data: 2002-03-08 10:12:46
    Temat: Kursy w VISA
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    Jak mozna poznac o aktulane kursy po ktorych sa przeliczane transkacje zagraniczne na
    kratach VISA.
    Wiem, ze transkacja jest faktycznie rozliczana kilka dni po zakupie,ale chcialbym
    nzac chociaz kurs dnia, w ktorym cos kupuje.
    Po wyciagach jakie ddostej wyglada, ze krusy te nie sa zreszta jakies bardzo zle.

    Tom

  • 2. Data: 2002-03-08 10:24:35
    Temat: Re: Kursy w VISA
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tom"
    > Jak mozna poznac o aktulane kursy po ktorych sa przeliczane
    > transkacje zagraniczne na kratach VISA. (...)

    nie da sie.
    VISA ich nie publikuje, ale wiadomo ze zmieniaja sie
    nawet w ramach jednego dnia.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-08 19:53:50
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >nie da sie.
    >VISA ich nie publikuje, ale wiadomo ze zmieniaja sie
    >nawet w ramach jednego dnia.
    >*** blad ***

    Nieźle się urządzili.
    Ciekawe ilu klientów miałby kantor, który nie podawałby
    kursów wymiany?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl