  • 1. Data: 2008-01-28 13:51:27
    Temat: reklama BPH w radio...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Witam

    Zauważyliście że Weis beszczelnie kłamie w radio co do oprocentowania konta
    SezamMax w BPH?

    W reklamie tej odbywa się niby rozmowa z panią z Banku i nim jako STARYM
    klientem - sam to podkreśla że jest starym klientem i od dawna ma to
    konto...

    Reklama podaje atrakcyjne oprocentowanie konta Sezam Max... Gdzie zaś
    oszustwo?

    Stary klient ma stare oprocentowanie. To atrakcyjne dostaje tylko NOWY no i
    pan oszust Wejs...

    pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2008-01-28 14:04:41
    Temat: Re: reklama BPH w radio...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    gg napisał(a):

    > Stary klient ma stare oprocentowanie. To atrakcyjne dostaje tylko NOWY no i
    > pan oszust Wejs...

    Podobno stary tez, po osobistej wizycie w oddziale i upomnieniu sie.

  • 3. Data: 2008-01-28 14:15:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-01-28 14:51, gg stwierdził, że:
    > Stary klient ma stare oprocentowanie. To atrakcyjne dostaje tylko NOWY no i
    > pan oszust Wejs...

    Stary też, choć nie "z automatu". Wystarczy podejść do oddziału czy też
    zadzwonić do doradcy.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-01-28 14:51:58
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Podobno stary tez, po osobistej wizycie w oddziale i upomnieniu sie.

    no to w reklamie jużtego nie ujawniają - pewnie w "trosce" o klienta żeby
    się biedaczek nie przeziębił, w drodze do banku...

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2008-01-28 15:29:52
    Od: red <r...@r...com>

    Marcin Nowakowski pisze:
    > Stary też, choć nie "z automatu". Wystarczy podejść do oddziału czy też
    > zadzwonić do doradcy.

    Czyli jeśli to drugie to Weiss nie kłamie :)

  • 6. Data: 2008-01-29 10:08:54
    Od: M...@g...com

    > no to w reklamie jużtego nie ujawniają - pewnie w "trosce" o klienta żeby
    > się biedaczek nie przeziębił, w drodze do banku...

    Zadzwon do Wejsa i nadaj mu sprawe. Niech dzwoni do banku i zapyta
    dlaczego klamia w reklamie :D
    Sam mialem ostatnio ochote do niego zadzwonic w sprawie BPH. Ich
    system internetowy wyslal moje pieniadze bez mojej wiedzy i zgody
    gdzies tam i do dzis jeszcze ich nie odzyskalem. Opisywalem na grupie.
    W tym tygodniu jak sie kasa nie znajdzie to ide do sadu. Prawnik
    zarobi i urzedasy w sadzie..

  • 7. Data: 2008-01-29 14:25:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2008 14:51:27 +0100, gg napisał(a):
> [...]
    >
    > W reklamie tej odbywa się niby rozmowa z panią z Banku i nim jako STARYM
    > klientem - sam to podkreśla że jest starym klientem i od dawna ma to

    A co, młody jest? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944