  • 1. Data: 2008-01-28 15:08:02
    Temat: KK Premium Club Eurobank
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    W sobotę złożyłem wniosek w Eurobanku o kartę Premium Club Classic i
    podpisałem umowę na nia.
    Karta ma być spersonalizowana i muszę na nią czekać jakiś czas. Od
    razu załatwiłem formalności związane z dostępem do rachunku karty. W
    domu po zalogowaniu się, zobaczyłem, że karta nie jest jakby podpięta
    do mojego profilu. Pytanie do klientów Eurobanku, czy karta w systemie
    powinna być już widoczna, czy pojawia się dopiero po jej aktywowaniu?
    Obawiam się, że przy definiowaniu usługi coś mogło pani konsultantce
    pójść nie tak, bo mnie zaskoczyła odpowiedzią na moje pytanie.
    Zapytałem, co jest widoczne w systemie dla karty i jakie operacje mogę
    robić. Pani twierdziła, że przelewy. Mocno się zdziwiłem, bo o
    przelewach z kart Eurobanku nigdzie się nie spoktałem. Pani na to, że
    ona nie wie jak to wygląda od strony klienta. Dlatego też może ktoś
    mnie uspokoi i powie, czy karta się kiedyś pojawi w systemie, czy
    trzeba będzie jej pomóc interwencją telefoniczną na infolinię :)

  • 2. Data: 2008-01-28 16:26:28
    Temat: Re: KK Premium Club Eurobank
    Od: "max" <b...@a...pl>

    spokojnie podglad pojawi sie :) ale przelewy? pierwsze slysze

  • 3. Data: 2008-01-28 17:53:28
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Sty, 17:26, "max" <b...@a...pl> wrote:
    > spokojnie podglad pojawi sie :) ale przelewy? pierwsze slysze

    No więc ten HIT o przelewach mnie zastanowił, czy czasem panienka
    czegoś mi nie naknociła przy zakładaniu usługi :)

  • 4. Data: 2008-01-28 23:09:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Sty, 17:53, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > No więc ten HIT o przelewach mnie zastanowił, czy czasem panienka
    > czegoś mi nie naknociła przy zakładaniu usługi :)

    Ich system internetowy obsluguje wylacznie KK, to moga miec "luzy
    przerobowe" i pokusic sie o poszerzanie funkcjonalnosci przed (zapewne
    za jakis czas ) podpieciem kont pod obsluge internetowa.

    Opisz jak od srodka wyglada podglad internetowy, jakie opoznienia, co
    z blokadami itd.
    Ja zrezygnowalem z ich KK krotko po wprowadzeniu tego podgladu i
    glupio mi bylo podpisywac umowe na podglad, zeby kilka dni pozniej
    zrezygnowac z calosci uslug.

  • 5. Data: 2008-01-28 23:24:13
    Od: "max" <b...@a...pl>

[...]

    ---

    wplata na konto karty pojawila sie dnia nastepnego
    transakcje online 4 dni ,zakupy w sklepie dzis 3 dzien mija i brak info
    jakiegokolwiek
    wyplata z bankomatu 2 dzien tez brak info nie ma czegos takiego jak blokada
    sam podglad jest calkiem fajny tylko czas reakcji slaby :(
    karta visa clasic nie PClub

  • 6. Data: 2008-01-29 10:13:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "max"
> [...]
    > blokada
    > sam podglad jest calkiem fajny tylko czas reakcji slaby :(

    na moim Statoilu, gdzie od tygodnia Eurobank taką karte sprzedaje
    na pytanie czy bede mial na nia podglad internetowy Pan odpowiedzial,
    ze niestety nie
    Wiec jak to jest - moze trzeba miec rach. w Eurobanku zeby podglad na KK
    byl dostepny. czy ktos kto ma KK Premium Club Eurobank z podgladem?
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-01-29 16:41:18
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > Wiec jak to jest - moze trzeba miec rach. w Eurobanku zeby podglad na KK
    > byl dostepny. czy ktos kto ma KK Premium Club Eurobank z podgladem?

    ja mam u nich tylko vise clasic bez konta i podglad jest
    mialem brac karte Pclub i mowili ze podglad ale nie pasowalo mi pare oplat
    a do punktow to wole payback i allekarte i zostalem przy clasic