  • 1. Data: 2002-05-24 13:24:33
    Temat: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "Michal S." <m...@g...pl>

    Witam.

    Jestem nowy na grupie - wiec prosze o wyrozumialosc.......:)

    Mam takie pytanie - czy warto zalozyc konto ROR w oddziale internetowym PKO
    BP ?

    Oplaty to 9 zl miesiecznie i wszystkie przelewy gratis.............

    jak sie ma ta ofereta na tle innych bankow ( wazne jest sposob obslugi, czas
    logowania, itd...........)

    dziekuje za wszelkie sugestie

    pozdrawiam

    Michal.

  • 2. Data: 2002-05-24 13:43:36
    Temat: Re: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "Sebastian Czapnik" <s...@o...pl>

    Ja sobie chwalę. W moim miescie mam tylko dwa banki: PKO BP i Spółdzielczy.
    Tak więć jeśli chcę sobie wpłacić na konto gotówkę, robię to w BP - gratis.
    Potem przelew gdziekolwiek - też gratis.
    Myślę że warte jest polecenia jako konto operacyjne (oprocentowanie nie jest
    najwyższe, ale logowanie jest bardzo sprawne, interfejs czytelny. No i
    własnie te darmowe wpłaty w oddziale PKO BP. Gdybym miał TYLKO konto w
    mBanku, Lukasie czy innym, za każdą wpłatę gotówki płacisz minimum 3 zł
    (Poczta, inne banki jeszcze więcej) - tak więc - POLECAM.

    pzdr
    Seb

  • 3. Data: 2002-05-24 13:45:19
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Zalety:
    Dla studentów niezależnie od wieku 3 PLZ
    Przelewy wszystkie 0 PLZ
    Token 0 PLZ
    Limit debetowy bez zbędnych formalności
    WAP także via GPRS
    %6,5

    Wady:
    Brak VC lub EC/MC

    Przecieki:
    Ponoa przełomie sierpień/wrzesień wszystkie konta mają być dostępne przez
    internet i mają być połączone niekture produkty, takie jak:
    Czeki
    VC obciązeniówka
    Linia kredytowa

    Ja używam od samego początku i jestem bardzo zadowolony.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-05-24 13:52:36
    Od: "Sebastian Czapnik" <s...@o...pl>

    Powiem krótko:

    Polecma mieć 2 konta:

    1. Lukas - fukcjonalność, bardzo dobra obsługa, Visa Classic bez kosmicznych
    formalności, dobry procent, darmowe przelewy
    2. ePKO - również darmowe przelewy, darmowe wpłaty gotówki na konto w
    oddziałach PKO BP (przelew Oskarem - kilka minut)

    ..i więcej nie trzeba

    Seb

  • 5. Data: 2002-05-24 17:04:05
    Od: "Michal S." <m...@g...pl>

    > Wady:
    > Brak VC lub EC/MC

    WItaj.

    Mozesz mi powiedziec co to jest to VC i EC/MC ???

    pozdrawiam

    Michal.

  • 6. Data: 2002-05-24 18:47:22
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Użytkownik Michal S. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aclrpk$c59$...@z...polsl.gliwice.pl...

    > WItaj.
    >
    > Mozesz mi powiedziec co to jest to VC i EC/MC ???

    Karty Visa Classic (embossowana czyli wypukla, w PKO BP
    VC jest AFAIR chargowa (czyli z odroczonym terminem splaty
    i prowizja 1% od kazdej operacji)

    EC/MC to karty systemu Europay - Eurocard/MasterCard.
    Tak jak VC (z tym, ze prawie zawsze chargowe) ale
    rozliczane w Euro a nie w USD stad bardziej oplacalne
    do dokonywania platnosci w krajach strefy Euro.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-05-24 20:22:40
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > mBanku, Lukasie czy innym, za każdą wpłatę gotówki płacisz minimum 3 zł
    > (Poczta, inne banki jeszcze więcej) - tak więc - POLECAM.

    A możesz mi powiedzieć jakim cudem płacisz minimum 3zł za każdą wpłatę
    gotówki w Lukasie ?
    Jakieś indywidualne warunki ???
    Bo w TOiP jest jak byk : 0zł od wpłat.

    billy

  • 8. Data: 2002-05-24 20:31:25
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Powiem krótko:
    > Polecma mieć 2 konta:
    > 1. Lukas
    > 2. ePKO

    A co ciekawszego i lepszego ma ePKO od Lukasa ?

    billy

  • 9. Data: 2002-05-24 20:50:15
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    To bardzo proste:
    Jesli wpłacasz w odziale LukasBanku - ok, zero złotych.
    Ale ja NIE MAM oddzialu Lukas w mojej miejscowości, więc muszę wpłacać w
    INNYM BANKU lub na poczcie. A te ode mnie opłatę wezmą.

    Jesli masz oddzial Lukasa pod ręką, to OK - masz darmo :)

    Oto moje metoda na darmową wpłatę na Lukasa (a mam tez ePKO):

    1.Ide do odziału PKO BP - wpłata na ePKO gratis
    2. Wracam do domu, przelewam z ePKO na LUKASA (gratis)
    ..i już..

    pzdr
    Seb

  • 10. Data: 2002-05-24 20:53:32
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Jesli wpłacasz w odziale LukasBanku - ok, zero złotych.
    > Ale ja NIE MAM oddzialu Lukas w mojej miejscowości, więc muszę wpłacać w
    > INNYM BANKU lub na poczcie. A te ode mnie opłatę wezmą.

    Stosując metodę wpłaty via poczta to możesz stwierdzić że wszystkie banki
    mają prowizję od wpłaty ( PKO też).
    A chłop zapewne ma oddział lukasa ( Gliwice ?).

    billy