  • 1. Data: 2002-05-24 13:20:55
    Temat: Nordea - wniosek o otwarcie rachunku
    Od: "piowiec" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    We wniosku o otwarcie rachunku w banku Nordea trzeba podac hasło od 4 do 8
    cyfr ??
    Ciekaw jestem po co jest to hasło skoro logowanie odbywa się w sposób
    nastepujący: Login - hasło jednorazowe .

    Swoja drogą jakbym chciał każdego dnia sprawdzic co tam "slychać " na moim
    rachunku to za każdym razem musiałbym zużyć jedno hasło .
    jakoś dziwnie jest to wszystko skonstruowane w tym banku .
    Moim zdaniem hasło jednorazowe powinno być używane w momencie gdy chcę
    dokonac przelewu itp a nie za każdym razem gdy chcę się dostac do swojego
    rachunku .

  • 2. Data: 2002-05-24 13:22:46
    Temat: Re: Nordea - wniosek o otwarcie rachunku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moim zdaniem hasło jednorazowe powinno być używane w momencie gdy chcę
    > dokonac przelewu itp a nie za każdym razem gdy chcę się dostac do swojego
    > rachunku .

    dogodzic kazdemu - a inni wlasnie tak chca...

  • 3. Data: 2002-05-24 13:51:19
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Swoja drogą jakbym chciał każdego dnia sprawdzic co tam "slychać " na moim
    > rachunku to za każdym razem musiałbym zużyć jedno hasło .
    > jakoś dziwnie jest to wszystko skonstruowane w tym banku .

    Nordea Bank Polska (NBP :-) ponoc stale monitoruje ilosc zuzytych hasel
    jednorazowych i po przekroczeniu 60% wysyla automatem kolejna liste
    (bezplatnie)Widocznie ich na to stac. (moze dlatego taka a nie inna jest forma
    tej listy)

    a haslo o ktorym byla mowa bedziesz musial podawac w SOLO w momencie gdy system
    tego zazada :-) Zreszta nie tylko system - pracownicy Banku tez...