  • 11. Data: 2002-05-24 20:56:34
    Temat: Re: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

    Moglbys uwazniej przeczytac
    W jego miescie nie ma Lukasa i gdyby chcial wplacic na jakiekolwiek
    konto internetowe to musialby zapalcic prowizje od wplaty - w banku min 3zl
    na poczcie 3.5 .
    Osobiscie korzystam z Lukasa i jestem zadowolony

    Pozdrawiam

    Slawek

  • 12. Data: 2002-05-24 21:07:34
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    > A co ciekawszego i lepszego ma ePKO od Lukasa ?

    Bardzo lubie krótkie pytania :)

    1.ePKO ma darmowy przelew do Zusu z poziomu www (Lukas o ile wiem też ma,
    ale nie poprzez www, a poprzez operatora, darmowy też, jesli masz konto pro,
    ale nie próbowałem tego)

    2.Duża sieć placówek w kraju (możliwość darmowej wpłaty na konto). Przyznaję
    jednak, że i Lkas jest coraz lepiej dostepny, ale jak na razie raczej w
    większych miastach.

    Dreams: gdybym mógł wpłacić na konto w Lukasie ZA DARMO, na przykład na
    Poczcie albo w innym banku (wiem, wiem, nierealne), wtedy wystarczyłby mi
    tylko sam Lukas.

    pzdr

    Seb

  • 13. Data: 2002-05-24 21:12:50
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    Bawisz sie w slowka, czy pytasz?
    Oczywiscie - wplacajac przez Poczte kazdy bank ma wplaty platne. Tylko....
    kto powiedział, że stosuję wpłatę przez
    Pocztę ???? Napisalem: "_Gdybym_ miał TYLKO konto itd..." (tryb
    przypuszczajacy)

    I kto to jest 'chlop' ? Jakie Gliwice ?

    Seb

  • 14. Data: 2002-05-24 21:57:58
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Bawisz sie w slowka, czy pytasz?
    Ani jedno ani drugie. Po prostu wykazuję ze wprowadzasz "chłopa" w błąd
    sugerując odpłatność za wpłaty gotówkowe w Lukasie.

    > Napisalem: "_Gdybym_ miał TYLKO konto itd..." (tryb
    > przypuszczajacy)
    Dokładniej (cytuję): "Gdybym miał TYLKO konto w
    mBanku, Lukasie czy innym, za każdą wpłatę gotówki płacisz minimum 3 zł
    (Poczta, inne banki jeszcze więcej)" co nie jest prawdą. Owszem gdybyś miał
    konto tylko w mBanku ponosisz opłaty za wpłatę gotówki ( bo musisz to zrobić
    przez pocztę lub inny bank w ktorym nie masz konta ) natomiast mając konto
    tylko w Lukasie nie musisz ponosić opłat bo masz je darmowe w oddziale. Nie
    mozesz uogólniac swojego indywidualnego przypadku (brak oddziału Lukasa
    (wiem że _ty_ nie płacisz bo masz konto też w PKO)) bo ważne są zasady
    ogólne a nie to że ktoś traktuje jako prowizję np. każdorazowy dojazd do
    banku taksówką.

    > I kto to jest 'chlop' ?
    "Chłop" (w domyśle: na schwał ) = mężczyzna
    Slangowe określenie mężczyzny w tym wypadku uzyte w stosunku do zadającego
    pytanie.

    > Jakie Gliwice ?
    Ano takie miasto z ktorego jak mi się zdaje zadano pytanie.
    W którym to mieście _jest_ odział Lukasa.

    billy

  • 15. Data: 2002-05-24 22:12:34
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Moglbys uwazniej przeczytac
    Przeczytałem uważnie.

    > W jego miescie nie ma Lukasa
    wiem

    >i gdyby chcial wplacic na jakiekolwiek
    > konto internetowe to musialby zapalcic prowizje od wplaty - w banku min
    3zl
    > na poczcie 3.5 .
    NIe musiałby i nie płaci a informacja jest nieprawidłowa. Rownie dobrze
    mógłby odradzać komuś PeKaO SA BZWBK albo ING BŚ gdyż w jego mieście nie
    mają oddziału ( wniosek: trzeba płacić prowizję od wpłat.)

    billy
    PS jeśli mógłbyś odpowiadać pod ułatwiłbyś czytanie

  • 16. Data: 2002-05-25 06:27:29
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    Krociutko - nie czytasz uwaznie postow. Ja nie pisalem o ogolnych
    sytuacjach, o taksowkach tym bardziej, od poczatku opisywalem swoj
    przypadek. Czytany w oderwaniu od kontekstu kazdy post ma niescislosci
    I pozostaje przy swoim: Gdybym mial tylko Lukasa, tylko mBank, tylko
    (jakikolwiek bank internetowy, którego oddziały fizycznego nie mam w moim
    mieście) - wpłaty sa platne. To oczywiste. Stad moje polecenie ePKO
    (zaznacze jeszcze raz: _JA_ mam jego oddzial u boku.)
    Nie zamierzam pisac, ile kosztuje benzyna do samochodu, ktorym do oddzialu
    sie dojezdza - to tak uprzedzajac kolejne "ogolne zasady"

    EOT
    Seb

  • 17. Data: 2002-05-25 06:49:54
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    > Przeczytałem uważnie.

    > wiem

    > 3zl
    > NIe musiałby i nie płaci a informacja jest nieprawidłowa.

    Zakladamy wplate gotowki, tak? W oddziale, tak? No wiec zawsze zaplacisz
    prowizje, CHYBA, ze wplacasz na konto internetowe tego samego banku.

    Rownie dobrze
    > mógłby odradzać komuś PeKaO SA BZWBK albo ING BŚ gdyż w jego mieście nie
    > mają oddziału ( wniosek: trzeba płacić prowizję od wpłat.)

    O wlasnie! I ten wniosek padl juz na samym poczatku.
    Naprawde po raz ostatni podkreslam: od samego poczatku tego posta pisalem o
    swoim przypadku. Nie wnikam w sytuacje, gdy ktos ma Lukasa albo jakikolwiek
    inny bank obok domu. Wtedy robi tak, zeby mu bylo najwygodniej, to chyba
    oczywiste.
    Moje rady mozna traktowac jako pewna podpowiedz - jak sobie poradzic z
    prowizja od wplat, gdy masz jakis bank pod reka, a konto zapragniesz miec w
    innym.

    Mysle, ze dla czytajacych takich jak Tequilla moje intencje byly
    przejrzyste.

    Seb

  • 18. Data: 2002-05-25 09:25:28
    Temat: OT: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 May 2002, sebcz wrote:
    [...]
    >+ Nie zamierzam pisac, ile kosztuje benzyna do samochodu, ktorym do oddzialu
    >+ sie dojezdza - to tak uprzedzajac kolejne "ogolne zasady"

    W ramach zdejmowania zapasu sadła polecam rower: amortyzuje się
    (w porównaniu z komunikacja miejską lub samochodem) dość szybko :>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2002-05-25 10:23:34
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

    > A co ciekawszego i lepszego ma ePKO od Lukasa ?
    >
    > billy

    wyplacalem pieniadze z Lukasa w placowce i sie mocno zdziwilem
    zostala pobrana prowizja
    W WBK wyplacam bez prowizji
    nie wiem jak w PKO?
    za to potwierdzenie przelewu w Lukasie tylko 1 zl.

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 20. Data: 2002-05-25 10:42:43
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    > wyplacalem pieniadze z Lukasa w placowce i sie mocno zdziwilem
    > zostala pobrana prowizja

    Z konta w Lukasie w placówce Lukasa ? No proszę, nawet tego nie wiedziałem.
    W placówce Lukasa nie byłem w życiu...

    > W WBK wyplacam bez prowizji
    > nie wiem jak w PKO?
    > za to potwierdzenie przelewu w Lukasie tylko 1 zl.

    ePKO to fizycznie oddział w Bydgoszczy, zanim nastąpi 'odmiejscowienie' w
    okienku wypłacic (chyba) nie mozesz, ale mozesz uzyc karty ePKO Visa
    Elektron w bankomacie, który jest przy JAKIMKOLWIEK oddziale PKO BP -
    zupełnie bez prowizji. Ten sposób sobie chwale - darmo i wygodnie, kolejki
    do bankomatu sa mniejsze od tych przy okienkach, przynajmniej u nas.

    Seb