  • 1. Data: 2002-05-24 12:25:42
    Temat: Czy Inteligo to dno?
    Od: "Xav" <p...@i...pl>

    Odpowiedź brzmi: tak!
    Z jednej prostej przyczyny: logowanie się trwa wieki, sesje notorycznie są
    zrywane, wykonanie przelewu nie jest możliwe, bądź może trwać 2-3 godziny
    (nie ma w tym przesady) - w tym samym czasie konta u "konkurencji" działają
    bez zarzutu.
    Xav
    p...@i...pl

  • 2. Data: 2002-05-24 12:39:31
    Temat: Re: Czy Inteligo to dno?
    Od: "Sebastian Czapnik" <s...@o...pl>

    Dokładnie :(
    Z tego powodu zlikwidowałem konto u nich. No i potem jeszcze opłaty. Nie
    żałuję.

    S.

  • 3. Data: 2002-05-24 12:47:03
    Od: m...@t...pl_NOSPAM (Witek Mozga)

    >Z jednej prostej przyczyny: logowanie się trwa wieki,

    podpisuje sie pod tym, u konkurencji jade spokojnie przez modem, a u
    nich moglem zapomniec o logowaniu
    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 4. Data: 2002-05-24 12:58:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > podpisuje sie pod tym, u konkurencji jade spokojnie przez modem, a u
    > nich moglem zapomniec o logowaniu

    jak to dobrze ze mam stale :) na laptomie + modem to porazka jak dla mnie
    wszedzie :)

  • 5. Data: 2002-05-24 12:59:21
    Temat: Odp: Czy Inteligo to dno?
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > sesje notorycznie są zrywane,

    Sprawdź, czy aby na pewno Twoja przeglądarka obsługuje 128-bitowe
    szyfrowanie transmisji danych. U mnie też ten problem występował do
    czasu zainstalowania odpowiedniego patche'a.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 6. Data: 2002-05-24 14:37:52
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Xav" <p...@i...pl>

    > OdpowiedŸ brzmi: tak!
    U mnie odpowiedź brzmi nie!

    > Z jednej prostej przyczyny: logowanie się trwa wieki,
    okolo 10 sekund

    > sesje notorycznie sš zrywane,
    Zdarzyło mi się raz w ciągu 8 miesiecy

    > wykonanie przelewu nie jest możliwe, bšdŸ może trwać 2-3 godziny

    Robię regularnie, bez prolemu. Trwa tak długo jak wypełnianie formularza. =
    ok. 10 sekund i ewentualny czas wydruku.

    > (nie ma w tym przesady)

    Dla mnie jest.

    > - w tym samym czasie konta u "konkurencji" działajš
    > bez zarzutu.

    Niestety nie mam doświadczeń.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    -------------
    Ona czeka na Twoj glos... >>> http://link.interia.pl/f15d6

  • 7. Data: 2002-05-24 14:42:36
    Od: "Sebastian Czapnik" <s...@o...pl>

    Rozmawiałem z ich infolinią - są bezradni, niekótre rejony kraju tak mają i
    ani oprogramowanie nie mają na to wpływu. Gdy jeszcze miałem konto u nich,
    mogłem zalogować się TYLKO przez jakies proxy.
    Zanaczam, że mam SDI i wszystko inne chodzi bez zarzutu.
    Tak więc przesady w tym nie ma - wiele osób w kraju nie będzie w stanie
    zalogować się do Inteligo... Smutne ale prawdziwe.
    Seb

  • 8. Data: 2002-05-24 18:12:14
    Od: "Esteban" <e...@k...net.pl>

    Ok a co z Wawa? Bo skradam sie zeby zalozyc sobie jakies konto. W gre
    wchodzi m-Bank, Inteligo, WBK bank zachodni.

    A jesli piszecie "u konkurencji jest lepiej" to piszcie u ktorej, bo kurka
    niewiem.:)

    Dzieki za odp

    Esteban

  • 9. Data: 2002-05-24 18:27:22
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:
    > Ok a co z Wawa? Bo skradam sie zeby zalozyc sobie jakies konto. W gre
    > wchodzi m-Bank, Inteligo, WBK bank zachodni.

    Jezeli uda Ci sie zalozyc konto przez Internet (czytaj - strona szyfrowana
    zaladuje sie w przyzwoitym czasie) to jest OK. Jezeli nie - zmien
    zainteresownaia :-)

    > A jesli piszecie "u konkurencji jest lepiej" to piszcie u ktorej, bo
    > kurka niewiem.:)

    Punkt widzenia zalezy od miejsca siedzenia. U mnie (SDI Wawa) Inteligo bylo
    nie do wytrzymania, mBank czy Multi jest OK, E-PKO rowniez.

    M.

  • 10. Data: 2002-05-24 18:31:19
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:
    > Rozmawiałem z ich infolinią - są bezradni, niekótre rejony kraju tak
    > mają i ani oprogramowanie nie mają na to wpływu.

    Nie sa bezradni - o problemach wiedzieli nieomal od daty uruchomienia.
    Oficjalna rekalmacje na dostep internetowy :-) skladalem gdzies w
    listopadzie. Z litosci nie bede pisal, co odpowiedzieli.

    Ich wybor to provider. Niestety - zly wybor. Jezeli strony informacyjne
    chodza (u mnie) perfekcyjnie, to transakcyjne (ustawione u innego providera)
    to dno i szesc metrow mulu.

    Uzasadnieniem dla braku zmiany providera po miesiacach klopotow moze byc
    tylko totalna indolencja... Ale tak to jest, gdy wystepuje przerost
    marketingu nad zdrowym rozsadkiem.

    M.