  • 1. Data: 2002-05-24 12:43:51
    Temat: visa multibank i 3 miesiace
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam .
    Od miesiaca kwietnia wplywa mi na konto Jestem okolo 2000zl miesiecznie.
    A wiec jezeli w miesiacu czerwcu (na poczatku miesiaca) wplynie mi 3000 to
    moge juz np. 5 czerwca ubiegac sie o vise classic do konta? czy musze
    odczekac jeszcze caly czerwiec zeby moc o nia powalczyc?.

    Konto mam od marca.. totez beda juz 3 miesiace kiedy ma konto...
    Bardzo potrzebuje tej karty gdyz bede musial wyjechac .. a w miejscu, do
    ktorego jade ta karta mi sie przyda.

    Pozdrawiam,

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-05-24 16:11:39
    Temat: Re: visa multibank i 3 miesiace
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Konto mam od marca.. totez beda juz 3 miesiace kiedy ma konto...
    > Bardzo potrzebuje tej karty gdyz bede musial wyjechac .. a w miejscu, do

    Jeżeli możesz to idź to oddziału - tam na pewno będzie bez problemu, a IMHO
    przez multilinię również powinni dać ci VC. Dużo zależy też od tego czy te
    pieniądze leżą na koncie parę dni - ja np. przez 3 miesiące wpłacałem
    wymagane 1000 pln, ale po dniu, dwóch przelewałem np. do mbanku - raz przez
    multilinię odmówili mi VC tłumacząc, że tylko "wpłacam i przelewam", ale
    będąc w W-wie poszedłem do placówki i VC otrzymałem :) Tam są przynajmniej
    "żywi ludzie", których pozdrawiam.

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 3. Data: 2002-05-24 17:02:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > moge juz np. 5 czerwca ubiegac sie o vise classic do konta? czy musze
    > odczekac jeszcze caly czerwiec zeby moc o nia powalczyc?.

    Ja przez 3 miesiace przelewalem, robilem jakies kilka platnosci karta,
    reszte przelewalem do mbanku. Jak zadzwonilem do Multilinki to powiedziala
    mni ze musze poczekac 4 dni bo wtedy mija mi okres 3 miesieczny od zalozenia
    konta. Po 5 dniach kolejny telefon i po tygodniu VC w skrzynce ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-05-26 19:00:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    zalozenia
    > konta. Po 5 dniach kolejny telefon i po tygodniu VC w skrzynce ;-)

    Hy, hy - no popatrz a w Fortisie kazali czekac pol roku na VC - jakos pod
    koniec czerwca bedzie jak bede mial tam rok konto, a tej piep*** VC nawet w
    ofercie nie ma.
    Konczy mi sie 6go lokata - zaraz poprzelewam po bankach a im nie dam
    zarobic, a $ wloze do Multi - i tyle mnie widzieli!

  • 5. Data: 2002-05-27 14:49:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Konczy mi sie 6go lokata - zaraz poprzelewam po bankach a im nie dam
    > zarobic, a $ wloze do Multi - i tyle mnie widzieli!

    A myslalem ze juz dawno na nich krzyzyk polozyles ;-P

    --
    JaKi

    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie
    i pomyśl że tak być miało.

  • 6. Data: 2002-05-28 12:42:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A myslalem ze juz dawno na nich krzyzyk polozyles ;-P

    Ale ja ich lubie za prestiz ;))) i jeszcze czekam na koniec lokaty :)

  • 7. Data: 2002-05-28 16:29:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ale ja ich lubie za prestiz ;))) i jeszcze czekam na koniec lokaty :)

    bank nie jest do lubienia ;-) maja slaba oferte to ide do innego ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-05-29 10:43:03
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > Konczy mi sie 6go lokata - zaraz poprzelewam po bankach a im nie dam
    > zarobic, a $ wloze do Multi - i tyle mnie widzieli!

    i bedziemy nastepny rok czytac o multi ze obiecalo kk? ;)

    roberts

  • 9. Data: 2002-05-29 12:25:28
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ale
    > będąc w W-wie poszedłem do placówki i VC otrzymałem :) Tam są przynajmniej
    > "żywi ludzie", których pozdrawiam.
    W ktorej placówce Multi w Wawie sa "żywi ludzie" bo ja takich nie znam
    zwlaszcza na krolewskiej

  • 10. Data: 2002-05-30 10:12:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > i bedziemy nastepny rok czytac o multi ze obiecalo kk? ;)

    Ej, no! W Fortisie do tej pory jest ten komunikat prasowy, ze maja dawac VC
    do e-pakietu. A ja czekam i czekam i czekam i sie doczekac nie moge... :(

    A w Multi mam VC + debecik i jest ok.
    Tylko wlasnie zauwazylem zwe gdzies PIN posialem... :(((