  • 1. Data: 2006-01-11 18:29:44
    Temat: Co sadzicie o Open Finance
    Od: "Lukasz K" <l...@p...fm>

    Witam,
    Tak siedze w domu i ogladam ogloszenia oraz strony www. Tak to wszystko
    ladnie, cukierkowo, i zalatwia dla ciebie wszystko. I moze bym skorzystal i
    wzial przez nich kredyt mieszkaniowy. Ale przecierz to Polska, wiec gdzie
    tkwi haczyk ?? Ktos mial doczynienia to prosze o szerszy opis ?

    Pozdr. Lukasz

  • 2. Data: 2006-01-11 18:53:56
    Temat: Re: Co sadzicie o Open Finance
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > tkwi haczyk ?? Ktos mial doczynienia to prosze o szerszy opis ?
    >
    > Pozdr. Lukasz

    Było o tym w uwadze. Bioro zaliczki a potem szukaj wiatru.....

    adek

  • 3. Data: 2006-01-11 22:23:43
    Od: Populares <n...@g...pl>

    turkisz wrote:

    > Było o tym w uwadze. Bioro zaliczki a potem szukaj wiatru.....

    Ołpen Fajens?

  • 4. Data: 2006-01-11 22:48:09
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 19:53:56 +0100, turkisz napisał(a):

    > Było o tym w uwadze. Bioro zaliczki a potem szukaj wiatru.....

    zaliczki? dla pośrednika? coś ci sie pogrzmotało ostro.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-01-12 08:46:11
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Lukasz K wrote:
> [...]
    > wzial przez nich kredyt mieszkaniowy. Ale przecierz to Polska, wiec gdzie
    > tkwi haczyk ?? Ktos mial doczynienia to prosze o szerszy opis ?

    To może ja:

    Doradca ma do znalezienia produkt:
    pożyczka pod zastaw na hipotece, z możliwością szybkiego spłacenia przed
    terminem.

    Wynik:
    DomBank/Getin tylko i wyłącznie (odnosze wrażenie, że Dombank to 95% ich
    sprzedazy).
    Kredyt z opłatą karną za wcześniejszą spłate, kupa kwitów zbędnych w
    innych bankach, pani analityk ma PMS i czasami jest ok, czasami chujowo.

    Pomijam koszt kredytu, jak sie chce szybko i prosto to wychodzi 3
    miesiące i kupa kwitów.
    Gdyby nie fakt, że już 3-ci miesiąc sie motamy z OFinance, i że czas sie
    kończy, to poszli by w odstawke.
    MZ

  • 6. Data: 2006-01-12 10:16:58
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Gdyby nie fakt, że już 3-ci miesiąc sie motamy z OFinance, i że czas sie
    > kończy, to poszli by w odstawke.
    > MZ

    A co z zaliczkami o których wszyscy tu mowio?

    adek

  • 7. Data: 2006-01-12 10:34:32
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    turkisz napisał(a):

    > A co z zaliczkami o których wszyscy tu mowio?

    O zaliczkach to mówiłeś tylko Ty.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 8. Data: 2006-01-12 15:17:54
    Od: "beny" <b...@w...pl>

> [...]
    > Kredyt z opłatą karną za wcześniejszą spłate, kupa kwitów zbędnych w
    > innych bankach, pani analityk ma PMS i czasami jest ok, czasami chujowo.

    czesc

    skoro udzialowcem Open Finance jest Gettin to wiadomo,ze musza ludziom
    wciskac ten bank. to juz przy spotkaniu z doradca, powiedzcie,ze oferta
    dombanku was nie interesuje i bedzie z glowy. Goldenegg czy Expander bodajze
    nie maja takich problemow.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-01-12 21:59:31
    Od: Paweł P <p...@w...pl>

    Użytkownik "beny" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dombanku was nie interesuje i bedzie z glowy. Goldenegg czy Expander bodajze

    Witam
    Wątek o zaliczkach to chyba jakieś mrzonki. Nic podobnego wcześniej nie
    słyszałem.
    Expander nie ma takich problemów? Z tego co wiem to ich właścicielem
    (udziałowcem) jest GE Money.
    Te dwie instytucje niewiele się między sobą różnią.
    Pzdr

    Paweł

  • 10. Data: 2006-01-13 09:58:42
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Wątek o zaliczkach to chyba jakieś mrzonki. Nic podobnego wcześniej nie
    > słyszałem.
    > Expander nie ma takich problemów? Z tego co wiem to ich właścicielem

    Nie jesteś pierwszy który mówi o zaliczkach, więc coś w tym musi byc.

    jk