  • 1. Data: 2004-02-10 15:19:10
    Temat: przelewy bez prowizji-kto wie gdzie?
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Witam!!
    czy ktoś zna jakiś bank, który nie pobiera prowizji od przelewów przez
    internet z konta firmowego ?
    Dodam, ze wiem o multibanku, ale tam dają zamiast tokena czy programu
    home-banking jedynie jakąś listę haseł (40 haseł na liście) a przelewów mam
    ok 30 dziennie. Więc ta oferta jest średnio atrakcyjna.
    Może ktoś wie?
    dzięki za wszelskie info :-)

  • 2. Data: 2004-02-10 15:42:13
    Temat: Re: przelewy bez prowizji-kto wie gdzie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    remeeq <r...@o...pl> wrote:
    > czy ktoś zna jakiś bank, który nie pobiera prowizji od przelewów przez
    > internet z konta firmowego ?

    VW Bank direct

  • 3. Data: 2004-02-10 15:49:09
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Dodam, ze wiem o multibanku, ale tam dają zamiast tokena czy programu
    > home-banking jedynie jakąś listę haseł (40 haseł na liście) a przelewów mam
    > ok 30 dziennie. Więc ta oferta jest średnio atrakcyjna.

    Mozesz jednorazowo zamowic do 5 list hasel jednorazowych - na kazdej
    jest 48 kodow do wykorzystania. Listy mozna zamowic na infolinii
    i otrzymac poczta jak i w kazdej placowce (jezeli pilnie potrzeba).

    5 list wystarczy Ci na ok. 2 tyg. robocze wiec chyba nie tak zle?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2004-02-10 15:53:15
    Od: "grzesk" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > home-banking jedynie jakąś listę haseł (40 haseł na liście) a przelewów mam
    > ok 30 dziennie. Więc ta oferta jest średnio atrakcyjna.

    Kredyt Bank

  • 5. Data: 2004-02-10 16:43:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wilczek <w...@k...pl> wrote:
    > 5 list wystarczy Ci na ok. 2 tyg. robocze wiec chyba nie tak zle?

    30 przelewow i codziennie kazdy na inne konto?
    Huh - to co ty robisz?

  • 6. Data: 2004-02-10 16:49:57
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > 30 przelewow i codziennie kazdy na inne konto?
    > Huh - to co ty robisz?

    Zapewne pracuje jako 'professional transfer maker' ;-)

  • 7. Data: 2004-02-10 16:50:18
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał ...

> [...]
    mam
    > ok 30 dziennie. Więc ta oferta jest średnio atrakcyjna.

    A może wykonujesz je do stałych odbiorców? Zdefiniujesz raz i po kłopocie.
    Hasła będziesz zużywał tylko do dodawania nowych i przelewów dowolnych.

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 8. Data: 2004-02-10 17:38:07
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Ja nie chce nic mówić, ale w MultiBanku przelewy sa ..... no po ile ? ;))
    ....... po 0,50zl.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    na koncie firmowym of course ;-)))))))) Z wyłączeniem ZUS i US - te sa za free.

  • 9. Data: 2004-02-10 17:39:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Z ROR to w BPH.

  • 10. Data: 2004-02-11 12:47:30
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    30 przelewów dziennie 9około ) to jedna lista na średnio półtora dnia. 5
    list - 7,5 dnia, a na kolejne czekam od 2 tyg. więc przez tydzień jestem
    ugotowany. Odebrac z Multio listy nie mogę - najbliższy oddział dokładnie
    120 km stąd :-(