  • 1. Data: 2004-02-10 12:13:19
    Temat: Wypłata gotówki kartą kredytową
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Jak to jest z wypłatą gotówki z bankomatu kartą kredytową ? Taka wypłata
    traktowana jest natychmiast jako oprocentowany kredyt czy też dodawana
    jest do kwoty całkowitego zadłużenia karty ? Zakładam że odbywa się to w
    ramach przyznanego limitu kredytowego. Czy sposób potraktowania takiej
    wypłaty zależy od banku, czy od organizacji płatniczej, czy też jest to
    ogólna zasada ?

  • 2. Data: 2004-02-10 12:15:57
    Temat: Re: Wypłata gotówki kartą kredytową
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "p1w" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ogólna zasada: wypłata gotówki z KK = prowizja od wypłaty+natychmiastowe
    odsetki od kredytu (na operacje gotówkowe nie ma GP).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-10 14:25:48
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    > Użytkownik "p1w" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ogólna zasada: wypłata gotówki z KK = prowizja od wypłaty+natychmiastowe
    > odsetki od kredytu (na operacje gotówkowe nie ma GP).

    dokładnie tak jest - z tym zastrzeżeniem że odsetki od kredytu dotyczą
    jedynie kwoty wypłaconej a nie całości zadłużenia (oczywiście zakładając że
    całość spłacona w terminie)
    Sposobem na "wypłatę bezprowizyjną" (jak już mus ) jest ... zapłacenie kartą
    za zakupy np znajomego czy kogoś z rodziny, a ten ktoś oddaje tobie gotówkę.

  • 4. Data: 2004-02-10 14:35:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dokładnie tak jest - z tym zastrzeżeniem że odsetki od kredytu dotyczą
    > jedynie kwoty wypłaconej a nie całości zadłużenia (oczywiście zakładając
    że
    > całość spłacona w terminie)

    No i dokładnie to napisałam ;-))) Operacje gotówkowe a nie całośc
    zadłużenia.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-02-11 14:48:14
    Od: "Grzegorz Kalisiak" <n...@m...me>

    > Ogólna zasada: wypłata gotówki z KK = prowizja od wypłaty+natychmiastowe
    > odsetki od kredytu (na operacje gotówkowe nie ma GP).

    Witam,

    A czy można ograniczyć wysokość odsetek, spłacając całe zadłużenie np.
    następnego dnia?

    -----
    pozdrawiam
    g.

  • 6. Data: 2004-02-11 14:52:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A czy można ograniczyć wysokość odsetek, spłacając całe zadłużenie np.
    > następnego dnia?

    Tak. Tylko przeczytaj w regulaminie swojej karty, jak rozliczane są wpłaty,
    bo może być tak, że źle oszacujesz odsetki i prowizje. Nie spłacisz całości
    i reszta będzie sobie "wisieć" i nabijać %.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn