  • 1. Data: 2004-02-10 13:48:31
    Temat: Data potwierdzenia przelewu - ciekawostka
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Rzecz się dzieje 8 lutego, w niedzielę. Niżej podpisany zapragnął
    wybrać się z dzieckiem do lekarza, więc uznał, że warto wydrukować
    potwierdzenie styczniowego przelewu na ubezpieczenie zdrowotne, aby
    okazać go podejrzliwym (a może tylko doświadczonym? :-) medykom.
    Serwer bankowy wygenerował dokument, wysłał go do mojej przeglądarki,
    ale opatrzył go datą poniedziałkową.

    Wystawić dokument można, ale broń Boże przyznać się, że było to w
    niedzielę?

    Bank od dwóch dni się zastanawia co mi odpowiedzieć...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2004-02-10 14:01:45
    Temat: Re: Data potwierdzenia przelewu - ciekawostka
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > Wystawić dokument można, ale broń Boże przyznać się, że było to w
    > niedzielę?

    to jakas choroba krajowa chyba, zamowilem sobie pewna usluge w niedziele,
    poprosilem o rachunek - ktory wystawiono mi z data wsteczna :--( na
    zapytanie uslyszalem odpowiedz - no co pan - jeszcze mi sie urzad skarbowy
    przyczepi :-)) hi hi - pewnie wszyscy tacy bogobojni albo cuś :-))
    jak widac "komputery" tez boja sie gniewu ze wyslaly Ci dokument w dzien
    swiatecznym :-))

  • 3. Data: 2004-02-10 14:47:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    > zapytanie uslyszalem odpowiedz - no co pan - jeszcze mi sie urzad skarbowy
    > przyczepi :-)) hi hi - pewnie wszyscy tacy bogobojni albo cuś :-))

    Gdyby takie skur* nie pracowały w US nie byłoby tych problemów.
    Poczytaj "smaczki" o urzędnikach, to ci się odechce śmiać:-(

  • 4. Data: 2004-02-10 16:22:26
    Od: Anita <a...@w...pl>

    zawsze tak jest, ze jak robisz przelew w sobote lub w niedziele on wychodzi
    praktycznie dopiero w poniedziałek, w weekendy banki nie wykonują żadnych
    przelewów.A jak robisz w piątek wieczorem np. 17.00 ( gdzie sesja przyjmowania
    przelewów jest do 15.00 ) tez wyjdzie w poniedziałek. wiec jak potrzeba
    potwierdzenie ze w wpiątek zaplacileś to bedziesz miał na wydruku napisane ( data
    efektywna przelewu: poniedziałek ), lepiej wówczas płacić pilne czy zaległe rzeczy
    na poczcie masz przynajmniej potwierdzenie w reku z datą piątkową.

    a z tym potwierdzeniem to dziwna sprawa, jak poszedł w dzień roboczy np. wtorek to
    wydruk potwierdzenia powinien mieć datę faktyczną wykonania przelewu.

    może mają coś z systemem.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-02-10 18:53:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Anita" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a z tym potwierdzeniem to dziwna sprawa, jak poszedł w dzień roboczy np.
    wtorek to wydruk potwierdzenia powinien mieć datę faktyczną wykonania
    przelewu.

    > może mają coś z systemem.

    Tak, to napewno wina Systemu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-10 18:57:37
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

> [...]
    > przyczepi :-)) hi hi - pewnie wszyscy tacy bogobojni albo cuś :-))
    > jak widac "komputery" tez boja sie gniewu ze wyslaly Ci dokument w

    Ja tam na swoim potwierdzeniu mam datę operacji, datę księgowania
    (gdzieś pośrodku wydruku), a na samym dole datę i godzinę wygenerowania
    (i miejsce: Łódź, choć nieprzejazdem byłem tam z raz w życiu :-) ).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 7. Data: 2004-02-10 22:07:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 10 Feb 2004 16:22:26 GMT, Anita <a...@w...pl> wrote:

    :zawsze tak jest, ze jak robisz przelew w sobote lub w niedziele on
    :wychodzi praktycznie dopiero w poniedziałek, w weekendy banki nie
    :wykonują żadnych przelewów.A jak robisz w piątek wieczorem np. 17.00 (

    ależ piszesz zupełnie nie na temat (choć masz całkowitą rację).
    Przelew był zlecony na i wykonany w dzień powszedni. W niedzielę
    jedynie poczułem nieodpartą chęć wypuszczenia odrobiny tonera z mojej
    drukarki :-)

    :a z tym potwierdzeniem to dziwna sprawa, jak poszedł w dzień roboczy
    :np. wtorek to wydruk potwierdzenia powinien mieć datę faktyczną
    :wykonania przelewu.

    miał. Data przelewu była prawidłowa. Ja się tylko czepiam, że bank
    generuje _dokument_ z przyszłą datą.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-02-10 22:50:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > Przelew był zlecony na i wykonany w dzień powszedni. W niedzielę
    > jedynie poczułem nieodpartą chęć wypuszczenia odrobiny tonera z mojej
    > drukarki :-)

    Grunt, że jakaś upierdliwa biurwa się do daty nie przypieprzyła.

    > miał. Data przelewu była prawidłowa. Ja się tylko czepiam, że bank
    > generuje _dokument_ z przyszłą datą.

    To nic nadzwyczajnego. Jeśli kasa została już zdjęta z konta, a przelew miał
    wszystkie cechy umożliwiające jego wykonanie, to bank spokojnie mógł wziąć
    odpowiedzialność za jego wykonanie z przyszłą datą.
    Z potwierdzeniem czeku jest podobnie - bank blokuje na koncie klienta
    określoną kwotę na określony okres i przez ten czas odpowiada tyłkiem za
    jego wypłacalność.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 9. Data: 2004-02-10 22:54:49
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    [...]

    Zapomniałem zapytać, jaki to bank? Jak nie chce odpowiadać, to coś jest tam
    nie halo.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 10. Data: 2004-02-10 23:38:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004 23:50:08 +0100, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    >Grunt, że jakaś upierdliwa biurwa się do daty nie przypieprzyła.

    na szczęście dopiero dziś było potrzebne :-) Ale i tak drżałem, że
    data drukowana przez IE na dole kartki obok URLa (8.02.2004) wyda się
    pani dziwna w zestawieniu z datą generowania dokumentu (9.02.2004).

    >To nic nadzwyczajnego. Jeśli kasa została już zdjęta z konta, a przelew miał
    >wszystkie cechy umożliwiające jego wykonanie, to bank spokojnie mógł wziąć
    >odpowiedzialność za jego wykonanie z przyszłą datą.

    nie czytałeś mojej wiadomości: przelew poszedł miesiąc temu, nb w
    dzień roboczy.

    --
    Jarek Andrzejewski