  • 1. Data: 2004-02-10 12:59:42
    Temat: Konto dla Wspólnoty Mieszkaniowej
    Od: " dezet" <d...@g...pl>

    Wie ktoś gdzie można założyć konto j.w.?
    Czy może to być konto "biznesowe", prywatne, czy są jakieś jeszcze inne
    rodzaje (np. dla stowarzyszeń)?
    Które z banków oferuje takie konta?

    Chodzi mi o to, by obniżyć koszt prowadzenia rachunkw, jaki np. w B.Śl. jest
    dość spory wśród innych wydatków Wspólnoty.

    Wdzięczny będę za jakiekolwiek informacje lub doświadczenia :)

  • 2. Data: 2004-02-10 13:03:13
    Temat: Re: Konto dla Wspólnoty Mieszkaniowej
    Od: "AlekO" <b...@w...tylko.bez.smieci.pl>

> [...]
    jest
    > dość spory wśród innych wydatków Wspólnoty.

    Moja wspólnota ostatnio przeniosła konto ze Śląskiego do BISE, wg.
    oficjalnej info było to korzystne, choć (ale nie wiem na pewno) w zamian
    BISE sobie jakieś mini oddział otworzył w budynku administracji. Więcej
    szczegółów nie pamiętam :-)

    Pozdrawiam.

    --
    AlekO.

  • 3. Data: 2004-02-10 13:06:29
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik " dezet" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > dość spory wśród innych wydatków Wspólnoty.
    >
    > Wdzięczny będę za jakiekolwiek informacje lub doświadczenia :)

    ja wplacam na konto swojej wspolnoty prowadzonego w BGZ - integrum,
    szczegolow nie znam ale wspolnota mala wiec i koszty pewnie umiarkowane
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-02-10 17:35:25
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    dezet wrote:
    > Wie ktoś gdzie można założyć konto j.w.?
    > Czy może to być konto "biznesowe", prywatne, czy są jakieś jeszcze
    > inne rodzaje (np. dla stowarzyszeń)?
    > Które z banków oferuje takie konta?

    Mamy od niedawna konto w PeKaO S.A.
    Bezpłatne prowadzenie, zerowe oprocentowanie, jeden złoty za przelew. AFAIK
    jest to jedyny koszt.
    Do rozliczeń się nadaje, bo jest mało przelewów wychodzących.
    Nie wiem czy to jest standartowa oferta - ten rachunek zaproponował nam nowy
    administrator.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-02-10 18:19:24
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik " dezet" <d...@g...pl> napisał:
    > Chodzi mi o to, by obniżyć koszt prowadzenia rachunkw, jaki np. w B.Śl. jest
    > dość spory wśród innych wydatków Wspólnoty.

    Zob. pkobp, kb, bphpbk może jeszcze inne.
    Zob. też oprocentownie lokat (nadwyżki).

  • 6. Data: 2004-02-10 18:58:34
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    > Chodzi mi o to, by obniżyć koszt prowadzenia rachunkw, jaki np. w B.Śl.

    Kiedy szukaliśmy konta dla naszej wspólnoty zdecydowanie najtańsza ofertę
    miał VW Bank. Pozostałe 2 czysto wirtualne, dla wspólnot kont nie prowadziły,
    ale może coś się w tej sprawie zmieniło. Jest to zwykłe konto jak dla DG,
    tyle że jeśli masz FR potrzebujesz 2 rachunki. Tylko że nie wiem w jakim
    czasie teraz uda Ci sie je założyc, bo trwa wędrówka ludów z mBanku :^)
    Konto jak na razie bez zastrzeżeń. Na początku Panie księgowe trochę
    desperowały, że nie dostają oryginalnych odcinków po każdej transakcji (tak
    ponoć jest w BISE) i wyciąg niby późno przychodzi, ale jak sie okazało że na
    nic lamenty, bo klamka zapadła, księgują z telewizora na bieżąco i jakos
    tragedii nie ma. Nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek problemach w użytkowaniu.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2004-02-10 19:57:02
    Od: " dezet" <d...@g...pl>

    Dziękuję Wam wszystkim za informacje :)))

    Jak widzę, czeka mnie trochę roboty przy porównaniu ofert, a muszę sam się
    tym zająć bo nasz Pan Administrator nie jest tym zainteresowany (nie mieszka
    w budynku WM, więc go te koszty nie trapią) ;)

    Pozdrawiam,
    dezet