  • 1. Data: 2004-02-10 13:18:29
    Temat: Przelew za granice
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuje wyslac USD do National Bank of Canada. Czy moze ktos wie jak
    zrobic to najtaniej?

    W MultiBanku zlecenie przelewu kosztuje minimum 20 pln, jednak ciezko
    powiedziec jakie beda koncowe oplaty wraz z bankami posredniczacymi.

    Z gory dzieki.

    Sebastian.

  • 2. Data: 2004-02-10 16:11:53
    Temat: Re: Przelew za granice
    Od: Anita <a...@w...pl>

    Cześć,

    przy przelewach zgranicznych masz możliwość wyboru ponoszenia kosztów, czyli
    faktycznie Ty mozesz wziąc na siebie koszty twojego banku , natomiast pozostałe
    koszty może ponosić beneficjent, czyli osoba na rzecz której wykonujesz przelew.

    Jezeli natomiast chcesz ponieść wszytskie koszty ( twojego banku+ banku
    posredniczacego w przelewie ) musisz liczyc sie z dość większą kwotą i wpłacic
    więcej, zeby bank w razie co mial z czego ściągnąć te dodatkowe koszty.

    Myśle,że w sumie wyniesie Cie to max 150 zł więcej nie powinno.

    Pozdrawiam
    Anita

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-11 22:42:30
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

> [...]
    > W MultiBanku zlecenie przelewu kosztuje minimum 20 pln, jednak ciezko
    > powiedziec jakie beda koncowe oplaty wraz z bankami posredniczacymi.

    paypal itp
    ja ostatnio zaplacilem za konto http://zlotow.host.sk
    "kartą wypukłą" znajomego do banku zagranicznego

    nie powiem niestety więcej bo nie wiem jak to działa
    chyba docelowa osoba musi miec podpisane umowy

    nie wiem czy sensowna porada:
    zarejestruj sie na http://www.host.sk
    i zobacz mozliwe opcje platnosci
    zobaczysz w ten sposob mozliwosci platnosci za granice przez internet