  • 1. Data: 2005-02-10 20:38:35
    Temat: przelew zagraniczny przez internet
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
    Oczywiście znam SWIFT.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2005-02-10 20:39:45
    Temat: Re: przelew zagraniczny przez internet
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Tomasz wrote:
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
> [...]

    Albo zamierza wkrótce to wprowadzić... :-]

  • 3. Data: 2005-02-10 20:41:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz wrote:
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.

    Multi na pewno - przećwiczone osobiście :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-02-10 21:35:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
    > Oczywiście znam SWIFT.

    Millenium

    Bartol

  • 5. Data: 2005-02-10 22:00:50
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tomasz wrote:
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
    > Oczywiście znam SWIFT.

    BPH, np. przez internet.

    --
    Filip.

  • 6. Data: 2005-02-10 22:10:02
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-10 21:38, Użytkownik Tomasz napisał :
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.

    Nordea

  • 7. Data: 2005-02-11 05:52:30
    Temat: Odp: przelew zagraniczny przez internet
    Od: "kuba" <k...@r...pl>

    Użytkownik Tomasz <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cuggo9$21g$...@a...icm.edu.pl...
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
> [...]

    Kredyt Bank

    KUB'a

  • 8. Data: 2005-02-11 06:34:45
    Od: "dp" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
    > Oczywiście znam SWIFT.

    Patrz ostatnia kolumna w tabelce:
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm

    P.D.

  • 9. Data: 2005-02-11 11:45:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz"
    > Czy znacie jakiś bank który pozwala użytkownikom na samodzielne
    > wykonywanie przelewów zagranicznych do krajów strefy euro.
    > Oczywiście znam SWIFT.

    Deutsche Bank PBC
    *** blad ***

  • 10. Data: 2005-02-11 15:07:42
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Glenn wrote:

    > Multi na pewno - przećwiczone osobiście :-)

    Jakie poniosłeś koszty w MULTI?
    Wg informamcji z ostatniego postu
    (http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm)
    ma to być 26 PLN + ???
    i właśnie to ostatnie mnie interesuje... ;-)

    Chodzi mi docelowo o: Portugalię i Czechy...

    Tomek