  • 1. Data: 2005-02-10 21:26:11
    Temat: A co to?
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Przeglądam regulamin kart kredytowych Multibanku
    Sprawdźcie sami na:
    http://www.mojavisa.pl/images/doc/Regulamin_wydawani
    a_kart_kredytowych.pdf

    I znajduję tam take coś:

    XI. Reklamacje transakcji kartowych
    1. Posiadacz rachunku powinien zgłosić MultiBankowi każdą niezgodność
    salda rachunku, powstałą na skutek uznania lub obciążenia związanego z
    użytkowaniem karty, najpóźniej w terminie 30 dni od dnia zakończenia
    cyklu rozliczeniowego. Czy powyższy termin pokrywa się z terminem z
    art.27 Ustawy? jednak przed dniem wymaganej spłaty. Nie zgłoszenie
    reklamacji w powyższym terminie uznaje się jako potwierdzenie
    prawidłowości wyciągu.

    Jak należy rozumieć to pytanie?
    I do kogo Multibank je kieruje?

    Co tu jest grane?...

    Tomek

  • 2. Data: 2005-02-10 22:07:38
    Temat: Re: A co to?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > art.27 Ustawy? jednak przed dniem wymaganej spłaty. Nie zgłoszenie
    > reklamacji w powyższym terminie uznaje się jako potwierdzenie

    Ktoś nie wyciął zapytania wpisanego na etapie uzgodnień regulaminu, no i
    poszło.

  • 3. Data: 2005-02-10 22:51:50
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Czy powyższy termin pokrywa się z terminem z art.27 Ustawy?

    > Ktoś nie wyciął zapytania wpisanego na etapie uzgodnień regulaminu, no i
    > poszło.

    Tak też myślałem... ;-)

    Jest to jednak swoją drogą ciekawe, że czasu sporo już minęło od zmian
    regulaminu i... nikt nie zwrócił na to uwagi...
    Czy ktoś w ogóle czyta regulaminy :-(

    Tomek

  • 4. Data: 2005-02-10 23:05:40
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    zgloś może dostaniesz nagrodę :)

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 5. Data: 2005-02-10 23:23:05
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-11 00:05, Użytkownik Peet napisał :

    > zgloś może dostaniesz nagrodę :)

    Np. list dziękczynny albo nawet etui na karty :-)

  • 6. Data: 2005-02-11 02:14:24
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    wizardx12 wrote:

    > Np. list dziękczynny albo nawet etui na karty :-)

    O etui na karty to by mi się przydało - ale tylko z wysokiej jakości
    skóry... Taaak, marne mrzonki...

    A swoją drogą zabawnie brzmi ich własna wątpliwość co do zgodności
    Regulaminu z zapisami Ustawy... Nieprawdaż?

    tomek

  • 7. Data: 2005-02-11 02:17:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:

    > O etui na karty to by mi się przydało - ale tylko z wysokiej jakości
    > skóry... Taaak, marne mrzonki...
    >
    > A swoją drogą zabawnie brzmi ich własna wątpliwość co do zgodności
    > Regulaminu z zapisami Ustawy... Nieprawdaż?

    Nie wątpliwość, tylko zapewne zapytanie prawnika czytającego zredagowany
    tekst regulaminu. Zapisał, żeby nie zapomnieć sprawdzić, albo, żeby ktoś
    sprawdził. Coś co miało być notatkami korektorskimi znalazło się przez
    przypadek w tekście i tak już zostało.