  • 1. Data: 2002-06-17 11:47:19
    Temat: przelew za prąd
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Właśnie doznałem ROTFL ;-)
    Dzwoniłem do ZE jak przelewać (inny adres zameldowania) i po dłuższej
    rozmowie dowiedziałem się, że przelewy są księgowane ręcznie ;-))))
    Płatności przez pocztę, etc. przez kod paskowy z faktury już idzie z
    automatu.

    Te babki z księgowości to nie mają co robić tylko klepać wszystkie przelewy
    z internetu, heee, heee.

    --
    radar
    GG2458209

  • 2. Data: 2002-06-17 12:40:31
    Temat: Re: przelew za prąd
    Od: "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...com.pl>

> [...]
    > automatu.
    >
    > Te babki z księgowości to nie mają co robić tylko klepać wszystkie

    Mam zatem do pana pytanie, w jaki sposob system ZE powinnien rozpoznac za
    jaka platnosc zostala dokonana zaplata ?

    Pamietajmy o tym ze polski system rozliczen miedzybankowych nie pozwala
    jeszcze na w pelni elektroniczne rozrachunki, jesli sie myle chetnie poznam
    rozwiazania ktore umozliwiaja takie rozliczenia.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI

  • 3. Data: 2002-06-17 12:40:59
    Od: "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl>

  • 4. Data: 2002-06-17 12:57:07
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:aekl9c$ku3$1@aquarius.webcorp.pl...

    > Mam zatem do pana pytanie, w jaki sposob system ZE powinnien rozpoznac za
    > jaka platnosc zostala dokonana zaplata ?

    Na fakturze jest podany numer identyfikacyjny klienta, można go wpisać w
    pole opis przelewu.

> [...]
    poznam
    > rozwiazania ktore umozliwiaja takie rozliczenia.

    Korzystam z polecenia zapłaty (Direct Debit) przy płaceniu za telefon, tzn.
    "niepłaceniu" bo wszystko się robi samo i bez prowizji a do domku dostaję
    jedynie fakturkę :-)

  • 5. Data: 2002-06-17 13:17:20
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "radar" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > automatu.
    > przelewy
    >
    > Na fakturze jest podany numer identyfikacyjny klienta, można go wpisać w

    A jak dluznik nie wpisze to co odbiorca ma zrobic (przy zalozeniu, ze ma
    system bankowy sprzezony z systemem ksiegowym)?

    Karol

  • 6. Data: 2002-06-17 14:12:10
    Od: "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl>

    > Korzystam z polecenia zapłaty (Direct Debit) przy płaceniu za telefon,
    tzn.
    > "niepłaceniu" bo wszystko się robi samo i bez prowizji a do domku dostaję
    > jedynie fakturkę :-)

    DD jest kompletnie innym narzedziem poniewaz to wlasnie wystawca
    rachunku/faktury samemu wystawia dokument pobrania z konta kontrahenta i
    wtedy moze bez problemow przypisac naleznosc (jesli wplynie) do konta
    klienta i odpowiedniego dokumentu ksiegowego, poniewaz to on kontroluje dane
    wstawiane w dokumenty bankowe.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI

  • 7. Data: 2002-06-17 14:14:20
    Od: "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl>

    > A jak dluznik nie wpisze to co odbiorca ma zrobic (przy zalozeniu, ze ma
    > system bankowy sprzezony z systemem ksiegowym)?

    A jesli platnosc nie zostanie dokonana elixirem tylko sybirem to nawet
    sprzezenie nie pomoze :-)

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI

  • 8. Data: 2002-06-17 21:15:22
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

> [...]
    > automatu.
    >
    > Te babki z księgowości to nie mają co robić tylko klepać wszystkie

    W tytule przelewu wpisz nazwisko, adres i numer klienta. Znajdziesz go na
    fakturze.
    Płacę w ten sposób nie swoje rachunki już od półtora roku i nie miałem nigdy
    żadnych kłopotów.
    kk

  • 9. Data: 2002-06-17 21:59:10
    Temat: Re: przelew za pr?d
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002 14:40:31 +0200, "Grzegorz BRZESKI"
    <g...@w...com.pl> wrote:

    >Mam zatem do pana pytanie, w jaki sposob system ZE powinnien rozpoznac za
    >jaka platnosc zostala dokonana zaplata ?

    Wystarczy sprawdzać od kogo
    ( Klientów da się ponumerować i przypisać im subkonta bankowe).

    W tytule można wymagać by był identyfikator płatności
    a dopiero gdy go nie ma, to "tworzyc miejsca pracy" (w księgowości).

    BAH
    PS
    do tego potrzebny system, bank i chęci.

  • 10. Data: 2002-06-18 06:28:34
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fakturze.
    > Płacę w ten sposób nie swoje rachunki już od półtora roku i nie miałem

    I tak też robię od roku tyle, że mnie popchneło do zrobienia DD w elektrowni
    ;-)