  • 11. Data: 2002-06-18 09:11:10
    Temat: Re: przelew za prąd
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 17 Jun 2002 14:40:59 +0200, "Grzegorz BRZESKI"
    <g...@w...ANTY-SPAM.pl> napisał(-a):

    >Mam zatem do pana pytanie, w jaki sposob system ZE powinnien rozpoznac za
    >jaka platnosc zostala dokonana zaplata ?

    nie musi rozpoznać. Jeśli dłużnik nie określił jaką wierzytelność
    spłaca, to sobie wierzyciel przyporządkowuje sam (tak chyba jest w
    KC).

    W typowej sytuacji (gdy nie ma zaległości) wierzyciel nie ma "pola
    manewru" i i tak musi przyporządkować zapłatę bieżącej fakturze.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2002-06-18 09:34:14
    Temat: Re: przelew za pr?d
    Od: "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl>

    > Wystarczy sprawdzać od kogo
    > ( Klientów da się ponumerować i przypisać im subkonta bankowe).

    Jaki bank oferuje taka usluge standardowo ?

    > do tego potrzebny system, bank i chęci.

    Mysle ze w wiekszosci przypadkow problem w tym drugim.

    Pozdrawiam,

    --
    Grzegorz BRZESKI

  • 13. Data: 2002-06-18 09:46:40
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:e6utgu0jb9l69kk2f2dd5j74eaitok1fn1@4ax.com...

> [...]
    >
    > W typowej sytuacji (gdy nie ma zaległości) wierzyciel nie ma "pola
    > manewru" i i tak musi przyporządkować zapłatę bieżącej fakturze.

    Wszystko fajnie tylko odbiegacie od zasadniczego zarzutu kolegi radara, ze
    ZE ksieguje przelewy recznie.

    Karol

  • 14. Data: 2002-06-19 08:35:05
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz BRZESKI" <g...@w...ANTY-SPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:aemun8$khi$1@aquarius.webcorp.pl...

    > Jaki bank oferuje taka usluge standardowo ?
    > Mysle ze w wiekszosci przypadkow problem w tym drugim.

    Raczej nie. BPH obsługuje PZ natomiast po drugiej stronie udało mi się
    przekonać jedynie operatora telek. Wystawcy faktur wolą się rozliczać na
    archaicznych zasadach...
    Jeśli już wystawca wie co to jest PZ to go nie obsługuje :-(((

    --
    radar
    GG2458209

  • 15. Data: 2002-06-19 08:40:15
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Wszystko fajnie tylko odbiegacie od zasadniczego zarzutu kolegi radara, ze
    > ZE ksieguje przelewy recznie.

    O dziękuję, dziękuję za sprowadzenie grupowiczów na ziemię ;-))) Chciałem
    przenieść sobie PZ do mBanku ale się również zawiodłem.
    Chyba więc dam sobie spokój, już i tak się gubię w tych kontach...

  • 16. Data: 2002-06-19 11:18:48
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002 11:34:14 +0200, "Grzegorz BRZESKI"
    <g...@w...ANTY-SPAM.pl> wrote:

    >Jaki bank oferuje taka usluge standardowo ?

    Taki "standard" i tak musi byc dostosowany do Klienta (np. ZE).

    >Mysle ze w wiekszosci przypadkow problem w tym drugim.

    Wg mnie to chęci (w ZE) są decydujace.
    Jak ich brak, to mamy ukryte bezrobocie
    za które płacimy w rachunkach za prąd.

    pozdrawiam BAH