  • 1. Data: 2002-06-17 09:17:59
    Temat: Pekao SA - załamanie - bramki antyterrorystyczne
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Dawno nie byłem w moim "marmurku", ale widzę, że bankierzy intensywnie myślą za
    te pieniądze, które im (m. in.) wypłacam co miesiąc. W moim zapyziałym,
    prowincjonalnym oddziale zainstalowano obrotową kabinę anty-weapon jako jedyne
    wejście :))). No, nie myślałem że można wynaleźć coś równie pomysłowego do
    zniechęcenia klientów - wysokie opłaty za prowadzenie kont, wysokie odsetki od
    kredytów, niskie od lokat - to wszystko mało. Teraz po prostu nie da się
    obsłużyć więcej niż 5 osób na godzinę w całym oddziale, zwłaszcza w dzień
    targowy, tzw. "święto dyszla" (wliczając w to i te, które zniechęcone odejdą na
    zawsze) - taka jest realna przepustowość bramki. Dodatkowo gapie i personel mogą
    pośmiać się z kretynów, którzy śmieli wybrać się do banku z kluczami w kieszeni
    itp. metalowymi drobiazgami, które teraz, ze wstydem opróżniając kieszenie i
    torby, umieszczają w gustownych metalowych szafkach przed wejściem (ooo! a to
    pan Janek lubi kaszankę mazowiecką w puszkach po pół kilo? Nie wiedziałam! Tak,
    tak pani Zeniu, ząbki też wyjmujemy, w pani wypadku to broń groźniejsza niż
    paszcza warrana z Komodo!). Dodatkowy bonus następuje w przypadku gości z
    rozrusznikami i klaustrofobików - setna zabawa i do tego za darmo, bo bramka
    jest kuloodporna i się łatwo nie wyrwą! Wypada tylko pogratulować, w kolejności:

    - szefom firmy sprzedającej bramki za doskonały, choć jednorazowy pomysł na
    biznes
    - szefom Pekao SA za znalezienie jeszcze jednego efektywnego źródełka
    nieoficjalnych gratyfikacji
    - tymże, za wyobraźnię sięgającą wyżyn osiągnięć scenarzystów Paramount
    Pictures, Metro-Goldwyn-Mayer i Universal razem wziętych
    - innym bankom, za stały dopływ nowych klientów - bez wysiłku, Pekao się stara
    - psychiatrii polskiej za nieograniczone perspektywy twórczego rozwoju

    T.

  • 2. Data: 2002-06-17 09:28:01
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > itp. metalowymi drobiazgami, które teraz, ze wstydem opróżniając kieszenie
    > torby, umieszczają w gustownych metalowych szafkach przed wejściem

    Najciekawsze, ze nie mozna wejsc do banku z pieniedzmi!
    Pekao SA przestaje przyjmowac monety.
    Ciekawe, co na to prawo bankowe....
    ;-)

    Michal.

  • 3. Data: 2002-06-17 09:32:44
    Temat: Re: Pekao SA - załamanie - bramki
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mów, mieszkasz na warszawskim Targówku? ;) Poszłam do banku,

    Bynajmniej - mieszkam w miejscowości, gdzie niektórzy tubylcy z zabobonnym
    piskiem uciekają na widok takiego urządzenia. Znakomitą zabawę mają za to
    dzieci - mogą bez końca wchodzić i wychodzić, zanim wreszcie strażnik ich nie
    pogoni precz. Sek w tym, że owi tubylcy są główną populacją uzasadniającą
    istnienie oddziału poprzez swe lokaty, opłaty i kredyty - chyba właśnie o to
    chodzi, aby płosząc ich, spokojnie zamknąć oddział z powodu braku klientów. Ja
    to nawet myślę, że możnaby w ogóle zamknąć Pekao SA - ale pod warunkiem, że nam
    oddadzą stare PBG, razem z personelem!
    T.

  • 4. Data: 2002-06-17 09:37:19
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > te pieniądze, które im (m. in.) wypłacam co miesiąc. W moim zapyziałym,
    > prowincjonalnym oddziale zainstalowano obrotową kabinę anty-weapon jako
    /CUT/

    Niestety to wszystko co napisales to prawda ....
    Moj oddzial znajduje sie na pieterku wiec po wejsciu do kabiny myslalam ze
    ta winda mnie zabierze w gore niestety .... przepuscila tylko na druga
    strone ... na pieterko dralowalam pieszo ;-(

    Ciekawe sa tez kolejki ustawiajacych sie do wyjscia ... oni to chyba robia
    specjalnie ... sila chca zatrzymac klienta ;-))))

    Oliwia

  • 5. Data: 2002-06-17 09:54:27
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Tomasz Nowicki :
> [...]
    > wejście :))).

    Nie mów, mieszkasz na warszawskim Targówku? ;) Poszłam do banku,
    zobaczyłam urządzenie przypominające skrzyżowanie windy z prysznicem
    i znudzoną informację na krzesełku obok. Wcisnęłam guzik, kosmiczne
    urządzenie przepuściło mnie bez szemrania, wyszłam również bez
    awantur i dopiero przeszedłszy ładny kawałek zorientowałam się, że
    zostawiłam w banku bluzę. Wróciłam i tym razem ustrojstwu nie spodobało
    się cos w moim plecaku, zapewne klucze do mieszkania. Aby zabrać
    bluzę, musiałam zostawić plecak w skrzyneczce na kluczyk :>

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 6. Data: 2002-06-17 15:27:40
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

> [...]
    się stara
    > - psychiatrii polskiej za nieograniczone perspektywy twórczego

    Właścicielem Pekao SA jest bank włoski, a ten wynalazek funkcjonuje we
    Włoszech już od wielu lat i to we wszystkich bankach, kasach itp.
    Podróże kształcą.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Pikantne, zabawne, towarzyskie, rozne, dla odwaznych...
    LOGO I DZWONKI >>> http://link.interia.pl/f15f3

  • 7. Data: 2002-06-17 15:34:27
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> wrote in message

    Konsekwetnie powtorze:

    IMHO to banda bezmozgich biurokratow ...

  • 8. Data: 2002-06-17 17:37:35
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Roman k." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Właścicielem Pekao SA jest bank włoski, a ten wynalazek funkcjonuje we
    > Włoszech już od wielu lat i to we wszystkich bankach, kasach itp.

    Ulotki firmy od tych akwariów także - wszystko to ładnie tam piszą. Tylko że to
    nie uzasadnia takiego horrendalnego wydatku! Przecież u nas jak jest napad, to
    bandziory współpracują (współżyją, są nimi osobiście) z policją albo
    pracownikami banku/firmy ochroniarskiej
    T.

  • 9. Data: 2002-06-17 21:01:31
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Oni sie chyba mocno pomylili, moze jeszcze antyterorystow postawiaa co ty
    emerytow pilnowali. A swoja droga ile ja fajnych osob poznalem stojac w
    kolejce w Pekao a jakby tak sie zatrzasnac z jakas fajna dziewczyna
    przycisniety jak Jas do Malgosi to moze zone znajde:). Powini zmienic haslo
    na : Pekao laczy ludzi.
    Sebastian

  • 10. Data: 2002-06-17 21:31:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 17 Jun 2002 09:54:27 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka
    <s...@h...pl> wrote:

    >Tako rzecze Tomasz Nowicki :
    >
    > Nie mów, mieszkasz na warszawskim Targówku? ;) Poszłam do banku,
    >zobaczyłam urządzenie przypominające skrzyżowanie windy z prysznicem

    A gdzie konkretnie na Targowku ten oddzial? Przejechalbym sie w celach
    turystyczno-krajoznawczych :-)

    PGR