  • 1. Data: 2002-06-17 10:41:31
    Temat: Fortis Bank i wplata kasy
    Od: "Marcin" <b...@s...org>

    Czy w siedzibie Fortis Banku mozan wplacac kase na swoje konto bez prowizji?

  • 2. Data: 2002-06-17 11:26:13
    Temat: Re: Fortis Bank i wplata kasy
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    > Czy w siedzibie Fortis Banku mozan wplacac kase na swoje konto bez
    prowizji?

    Z tego co mi wiadomo mozna wplacac zarowno na konto osobiste jak i firmowe
    bez prowizji.

    Pozdrawiam

    Krzysiek Kujawski

  • 3. Data: 2002-06-18 11:09:18
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Krzysztof Kujawski wrote in news:aekgqf$mqk$1@news.onet.pl:

    > Z tego co mi wiadomo mozna wplacac zarowno na konto osobiste jak i
    > firmowe bez prowizji.

    Od wpłat gotówkowych na rachunki bankowe prowadzone przez FORTIS Bank
    Polska SA:

    - na rzecz osób fizycznych (nie prowadzącymi działalności
    gospodarczej): Bez prowizji
    - na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą: 0,50 % nie
    mniej niż 5,00

    Nie pobiera się prowizji od wpłat dokonywanych:
    na rzecz Fundacji charytatywnych
    na rzecz podmiotów, z którymi Bank zawarł stosowną umowę

    --
    empeg

    {52A622EF-9371-4F57-8130-B003EC1C84DE}

  • 4. Data: 2002-06-18 12:05:49
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > gospodarczej): Bez prowizji
    > - na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą: 0,50 % nie

    Ale to chyba sie zmienilo, z tego co pamietam, Fortis byl bankiem jednym z
    nielicznych, swego czasu, ktory nie pobieral prowizji od firm...chyba ze mi
    sie pomylilo.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kujawski