  • 1. Data: 2002-06-17 09:10:30
    Temat: Kredyt mieszkaniowy-help
    Od: l...@p...onet.pl (skova)

    mam wielka prosbe jestem totalnym laikiem w tej kwestii:
    potrzebuje kredytu na zakup mieszkania
    okolo: 15000 zl
    pracuje, studiuje posiadam konto w telepekao24 i mbanku
    prosze o pomoc :
    jaki kredyt i w jakim banku!
    w jakiej walucie?
    na jaki okres czasu!
    mam rowniez pytanie slyszalo sie cos ostatnio o kredytach
    mieszkaniowych ktore mialo dofinansowywac panstwo! czy sprawa zmarla
    smiercia naturalna czy cos wiadomo na ten temat?
    ponoc jakis bank obnizyl oprocentowania na 8 % czy to prawda!
    dzieki za wszelka pomoc
    skova

  • 2. Data: 2002-06-17 10:52:56
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy-help
    Od: "Marcin" <b...@s...org>

    napewno 15000 ?

  • 3. Data: 2002-06-17 11:02:30
    Od: l...@p...onet.pl (skova)

    On Mon, 17 Jun 2002 12:52:56 +0200, "Marcin" <b...@s...org> wrote:

    >napewno 15000 ?

    okolo 15000 moze byc nawet troszki wiecej!!tak do 20 000!!!

  • 4. Data: 2002-06-20 10:17:13
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "skova" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > okolo 15000 moze byc nawet troszki wiecej!!tak do 20 000!!!

    A jaka wartość mieszkania? Ile zarabiasz, na ile lat, w jakiej walucie?

    MW