  • 1. Data: 2002-06-17 11:57:44
    Temat: BZWBK ubezpiecza karty...
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    ..szczególy na http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194611
    4.000 zł do 48 h przed zastrzeżeniem
    --
    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl
    http://katoda.republika.pl http://kki.net.pl/katoda
    Gadu-Gadu: 176820 ICQ: 5901565

  • 2. Data: 2002-06-17 12:09:21
    Temat: Re: BZWBK ubezpiecza karty...
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ..szczególy na http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194611
    > 4.000 zł do 48 h przed zastrzeżeniem

    Ps. calkiem calkiem, bo za free :-))
    Ps. 2 i brawo za szybki update www :-)

    Umowa ubezpieczenia objete sa nastepujace zdarzenia:

    Szkoda jaka poniósl uzytkownik Karty w wyniku kradziezy,przywlaszczenia,
    kradziezy z wlamaniem,rozboju,kradziezy rozbójniczej,wymuszenia roz-
    bójniczego lub zagubienia Karty kredytowej,powstala w wyniku dokonania
    transakcji przy uzyciu tak utraconej Karty,od chwili jej utraty do momentu
    zgloszenia tego faktu Ubezpieczajacemu,którym jest BZ WBK S.A.,nie
    dzuzej jednak niz w ciagu 48 godzin poprzedzajacych zgloszenie faktu utraty
    Karty Ubezpieczajacemu.

    Szkoda polegajaca na uszczupleniu mienia Uzytkownika Karty w wyniku
    kradziezy,przywlaszczenia,kradziezy z wlamaniem,rozboju,kradziezy roz-
    bójniczej,wymuszenia rozbójniczego gotówki wyplaconej przy uzyciu Karty
    z bankomatu lub w kasie Oddzialu BZ WBK S.A.przez Uzytkownika Karty
    powstala w ciagu 2 godzin od chwili wyplacenia utraconej gotówki.

    Maksymalny limit odpowiedzialnosci Ubezpieczyciela wynosi odpowiednio:

    4.000,00 zl rocznie dla zdarzen opisanych w pkt 1 ust.1 oraz 2.500,00 zl
    rocznie dla zdarzen opisanych w pkt 1 ust.2 dla jednej Karty kredytowej
    VISA Classic BZ WBK,VISA Classic BZ WBK "300 lat Uniwersytetu
    Wroclawskiego " i VISA Classic BZ WBK Idea Profit..

    40.000,00 zl rocznie dla zdarzen opisanych w pkt 1 ust.1 oraz 5.000,00 zl
    rocznie dla zdarzen opisanych w pkt 1 ust.2 dla jednej Karty kredytowej
    VISA Gold BZ WBK.

  • 3. Data: 2002-06-17 13:19:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Aha Wojtek byl pierwszy :-)))

    http://www.karty.3a.pl/bezp.html

  • 4. Data: 2002-06-17 14:36:25
    Od: Przemo <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Nie mogę znaleźć informacji, czy ubezpieczenie dotyczy nowowydawanych kart
    czy również wydanych przed jego wprowadzeniem??

    Przemek

  • 5. Data: 2002-06-18 08:37:44
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Nie mogę znaleźć informacji, czy ubezpieczenie dotyczy nowowydawanych kart
    > czy również wydanych przed jego wprowadzeniem??

    Ubezpieczone sa wszystkie aktywne karty - tzn. takie, ktorymi dokonano co
    najmniej jednej transakcji gotowkowej lub bezgotowkowej.

    pzdr

    crizz

  • 6. Data: 2002-06-18 09:29:16
    Od: Piotr Wójtowicz <d...@h...pl>

    A gdzie można znaleźć więcej info na temat
    Pakietów turystycznych?

    Wydaje mi się, że migneło mi to na ekranie, ale nie moge już
    tego znaleźć.

    Jest telefon podany, ale jestem wzrokowcem ; )

    Pozdrawiam
    Piotr Wojtowicz

  • 7. Data: 2002-06-18 10:22:18
    Od: "JZ" <j...@p...onet.pl>

    Na stronie poniżej jest pdf a w nim informacje których szukasz.
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194621
    JZ

  • 8. Data: 2002-06-19 20:45:46
    Od: "Jerzy Zielinski" <j...@t...debica.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Ps. calkiem calkiem, bo za free :-))

    Ale odszkodowania trzeba dochodzić samemu u ubezpieczyciela.
    No i ten ma wymagania - notka policji, świadek, obdukcja itp

    > Ps. 2 i brawo za szybki update www :-)

    Za to szczególne brawa.

    BTW. Już zaczynałem się zastanawiać czy dobrze zrobiłem zamawiając KK BZWBK
    bo w końcu pojawiła się długo oczekiwana i obiecywana mi karta BPH (którego
    jestem długoletnim klientem. Ale widzę że dobrze. KK BZWBK działa świetnie,
    teraz to ubezpieczenie, pogląd przez sieć, no i zdjęcie mogę sobie umieścić
    :)

    W BPH czeski film, nikt nic nie wie, na stronach nic nie pisze (wg www
    oprocentowanie lokaty mają jeszcze ponad 10% z hakiem :). Podgląd przez sieć
    ma być - a przynajmniej znajomy który czeka na karte mówi że pijawiła mu się
    pozycja saldo karty, więc ... kiedys będzie.
    Choć ta Maestro kusi :)

    --
    Jurek Zieliński