  • 1. Data: 2004-04-11 12:24:02
    Temat: mbank nie przyjmuje ?
    Od: "pari" <p...@m...pl>

    Mam otrzymac przekaz zza granicy.

    Do mbanku gdy przyjdzie przekaz zza granicy w ?, przeliczą na PLN.Nie ma
    możliwości otrzymania w walucie.
    Jak za komuny przekazy z zachodu do PL.Szydło uniwersalności mbanku wyszło
    w przeddzień wejścia do Unii.Śmiech i PGR.
    W związku z tym szukam innego banku on-line bo chcę się od nich ewakuować.
    Może ktoś z Państwa mi poleci właściwszy bank.
    Dziękuję
    pari

  • 2. Data: 2004-04-11 12:37:10
    Temat: Re: mbank nie przyjmuje ?
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > W związku z tym szukam innego banku on-line bo chcę się od nich ewakuować.
    > Może ktoś z Państwa mi poleci właściwszy bank.

    proponuje jakis szwajcarski... W końcu zniesiono zakaz posiadania rachunków
    w zagranicznych bankach

  • 3. Data: 2004-04-11 13:05:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    pari wrote:
    > Mam otrzymac przekaz zza granicy.
    >
    > Do mbanku gdy przyjdzie przekaz zza granicy w ?, przeliczą na PLN.Nie ma
    > możliwości otrzymania w walucie.

    Mozna... tylko trzeba otworzyc rachunek walutowy ;).

    > Jak za komuny przekazy z zachodu do PL.Szydło uniwersalności mbanku wyszło
    > w przeddzień wejścia do Unii.Śmiech i PGR.

    Hm, jakios nie widze zwiazku miedzy tymi rzeczami ;).

    > W związku z tym szukam innego banku on-line bo chcę się od nich ewakuować.
    > Może ktoś z Państwa mi poleci właściwszy bank.

    Z rachunkiem walutowym? Citibank, Multibank i jeszcze kilka innych ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2004-04-11 14:28:17
    Od: Paweł Filipiak <p...@p...fm>

    "pari" <p...@m...pl> wrote in message
    > Mam otrzymac przekaz zza granicy.
    >
    > Do mbanku gdy przyjdzie przekaz zza granicy w ?, przeliczą na PLN.Nie ma
    > możliwości otrzymania w walucie.
    [...]

    Jak niby na rachunek prowadzony w pln miałyby być zaksięgowane wpływy w
    walucie innej niż pln???

    --
    pozdrawiam,
    Paweł Filipiak

  • 5. Data: 2004-04-11 15:25:52
    Od: "pari" <p...@m...pl>

    W PKO sa jak przyjdzie przelew w ? pytają co robić, czy otworzyć rachunek ?
    czy w PLN.
    Tak mi wyjaśniono.

  • 6. Data: 2004-04-11 16:12:11
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "pari" <p...@m...pl> napisał w wiadomości

    > W PKO sa jak przyjdzie przelew w ? pytają co robić, czy
    > otworzyć rachunek ? czy w PLN.
    > Tak mi wyjaśniono.

    Po pierwsze: dobry zwyczaj nakazuje odpisywac na wiadomosc POD
    nia nie zas NAD nia.

    Po drugie: PKO posiada cos takiego jak rachunek walutowy, a
    wiec moze zaoferowac wybor klientowi w sytuacji nadejscia
    przelewu zagranicznego.

    Po trzecie: mbank nie posiada w ofercie rachunkow walutowych
    wiec z tego powodu nie moze dac wyboru, a jedyna mozliwoscia
    jest przewalutowanie na zlotowki. To chyba logiczne ?

    Po czwarte: jesli chcesz by przelew nie ulegl przewalutowaniu
    to musisz skorzystac z banku ktory oferuje rachunki walutowe.
    Na przyklad MultiBanku ($ i Euro) czy CitiBanku.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 7. Data: 2004-04-11 23:02:13
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Po pierwsze: dobry zwyczaj nakazuje odpisywac na wiadomosc POD
    > nia nie zas NAD nia.
    szkoda, ze jeszcze nie mozna odpowiadac obok, ew. do gory nogami ;)

    > Po drugie: PKO posiada cos takiego jak rachunek walutowy, a
    > wiec moze zaoferowac wybor klientowi w sytuacji nadejscia
    > przelewu zagranicznego.
    PKO BP czy SA?

    > Na przyklad MultiBanku ($ i Euro) czy CitiBanku.
    ktory z tych bankow jest lepszy do rachunkow walutowych?
    (chodzi mi glownie o wplaty w euro z zagranicy)

  • 8. Data: 2004-04-12 07:48:30
    Od: "martek" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > W związku z tym szukam innego banku on-line bo chcę się od nich ewakuować.
    > Może ktoś z Państwa mi poleci  właściwszy bank.

    zobacz Nordea

    http://nordeabank.pl/pl/article/1795.html

    martek

  • 9. Data: 2004-04-12 09:39:17
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > PKO BP czy SA?

    ponieważ nie ma takiego banku jak PKO SA, więc autorowi chodzi zapewne o
    PKO BP S.A a nie Pekao S.A.

    ;)
    david

  • 10. Data: 2004-04-12 09:57:07
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > ponieważ nie ma takiego banku jak PKO SA, więc autorowi chodzi
    > zapewne o PKO BP S.A a nie Pekao S.A.

    Zastosowalem pisownie swojego przedpiszcy. Cokolwiek mial on
    na mysli, to do tego sie odnioslem ;)