  • 1. Data: 2004-04-11 15:32:05
    Temat: Bankomaty dominet banku - czy darmowe dla nordei,lukasa i bz wbk?
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    W bankomatach dominet banku mozna sprawdzic saldo tych kont, wiec chcialbym
    sie dowiedziec, czy tez bezplatne moze sa tez wyplaty ( moze to zakonspirowane
    bz wbki? ) ? Czy ktos probowal ?

  • 2. Data: 2004-04-12 09:38:04
    Od: d...@p...onet.pl

    > W bankomatach dominet banku mozna sprawdzic saldo tych kont, wiec chcialbym
    > sie dowiedziec, czy tez bezplatne moze sa tez wyplaty ( moze to
    zakonspirowane
    > bz wbki? ) ? Czy ktos probowal ?

    Można bo Dominet jest obsługiwany przez BZWBK tak samo jak Lukas i Nordea.
    Jeżeli bankomat jest oznaczony jako Dominetu to będzie pobrana prowizja.
    Z tym sprawdzeniem salda to ich "niedopatrzenie", bo np w Lukasie w
    bankomacie BZWBK opłata wynosi 0,50zł.
    Jakiś czas temu sprawdziłem saldo konta Lukasa w bankomacie BPH, tutaj nie
    mam pojęcia jak to możliwe bo z BZWBK nie mają nic wspólnego. Nie wiem czy
    dalej się da.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-04-12 18:28:13
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakiś czas temu sprawdziłem saldo konta Lukasa w bankomacie BPH, tutaj nie
    > mam pojęcia jak to możliwe bo z BZWBK nie mają nic wspólnego. Nie wiem czy
    > dalej się da.

    Potwierdzam. Też jakiś czas temu sprawdziłem stan konta LUKAS-a w bankomacie
    BPH i o dziwo stan pokazał, a opłaty mi nie skasowali :-)))) Tak trzymać!!
    :-)